عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 آذر 1402
بازدید : 78
نویسنده : mozhgan

یکی از روشهایی که به تازگی برای اصلاح برخی از نواقص بینی در نظر گرفته شده است؛ و قابل انجام می‌باشد؛ تزریق ژل بینی است. لیفت بینی با تزریق ژل از روش‌های بدون جراحی بینی است، که برای مشکلات و نقایصی چون قوز بینی و رفع افتادگی نوک بینی با فیلر مناسب می‌باشد.

از آنجا که جراحی رینوپلاستی بینی که با برش و بخیه صورت می‌گیرد؛ دارای عوارض خاص خود می‌باشد؛ روشهای غیر جراحی مانند تزریق ژل بینی به دلیل عدم ایجاد عوارض خطرناک فیلر بینی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. البته ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که همه نقایص بینی با تزریق ژل قابل رفع نخواهند بود و این پزشک است که می‌تواند تشخیص دهد این روش تا چه حد مفید و موثر است.

کاندیدای مناسب این روش

لیفت نوک بینی با تزریق ژل نیز مانند جراحی بینی که برای هر فردی مناسب نیست، ممکن است برای برخی از افراد مناسب در نظر گرفته نشود. در کل می‌توان گفت این روش با توجه به محدودیت هایی که دارد برای افرادی مناسب است که نقایص بسیار بزرگ در بینی خود ندارند. افراد با بینی های بزرگ، گوشتی و قوزهای فاحش، احتمالاً بسته به تشخیص پزشک، نیاز به جراحی بینی خواهند داشت. درواقع با این روش تنها می‌توانید برخی انحرافات یا قوزهای ظاهری بینی را برطرف کرد. نکته دیگر اینکه ژل‌های مورد استفاده در این روش حاوی هیالورونیک اسید هستند که می‌تواند باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست بینی و جوانی و شادابی شود.

تزریق ژل بینی در موارد زیر توصیه می‌شود:

  • بینی نامتقارن
  • نوک افتاده بینی
  • فرورفتگی روی پره ها
  • برآمدگی روی پره ها
  • کاهش ظاهر قوز بینی
  • بینی های پهن با ظاهر کوبیده
  • رفع نقایص بینی پس از جراحی رینوپلاستی

روش انجام لیفت بینی با تزریق ژل

قبل از تزریق فیلر به بینی پزشک با بررسی نقایصی که در بینی فرد مشاهده می نماید؛ تزریق ژل به بینی را شروع می‌کند. ژل یا فیلر با استفاده از زاویه مورد نظر و درجه بندی تزریق ژل، صورت می گیرد.

قبل از این عمل که به صورت سرپایی انجام می‌شود؛ پزشک برای پیشگیری از احساس درد، از بی حسی موضعی استفاده می‌نماید. روند این عمل با تزریق های مکرر در نقاطی که به تشخیص پزشک مناسب هستند ادامه می‌یابد تا عیوب مورد نظر حذف یا کاهش یابند. استفاده از فیلرهای اسید هیالورونیک می تواند از چسبندگی سطوح مخاطی جلوگیری نماید. تزریق ژل به بینی یکی از بهترین روشها برای زیبا سازی بینی است که بدون ایجاد عوارضی مانند درد، تورم و کبودی و دوران نقاهت بعد از عمل جراحی بینی، فرم ایده آلی را برای بینی ایجاد می‌کند.

اگر شما این روش را در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک مجرب در این زمینه انجام دهید؛ می توانید مطمئن باشید که تزریق پرکننده با موفقیت همراه است و دچار عفونت و یا درد و تورم در نواحی تحت تزریق پرکننده نخواهید شد.

منبع: www.fillerbini.ir



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : شنبه 27 آبان 1402
بازدید : 93
نویسنده : mozhgan

ژل پرفکتا یک محصول استاندارد و پیشرفته در بین فیلرهای تزریقی به شمار می‌رود. محصولی که در زمینه آبرسانی به پوست، محو کردن خط و خطوط و افزایش حجم بسیار موثر به نظر می‌رسد. پرفکتا ژلی بر پایه هیالورونیک اسید می‌باشد که با BDDE کراس لینک شده است و در لایه‌های سطحی تا عمقی پوست بسته به نوع تزریق فیلر متفاوت می‌باشد. این فیلر توسط لابراتور Sinclair در کشور فرانسه ساخته شده است و همچنین مجوز بهداشت را دارا می‌باشد.

بیشتربخوانید... عوارض تزریق فیلر به بینی

خانواده ژل پرفکتا به سه نوع ژل تقسیم می‌شود. که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Deep:

این ژل برای تزریق به نناحیه لب می‌باشد. این نوع در لایه ‌های عمیق پوست تزریق می‌‌شود. پرفکتا دیپ با سوزن گیج ۲۷ دارای ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر هیالورونیک اسید بوده و از ۸۰۰۰  ذره در میلی لیتر تشکیل شده است.

Complement:

این ژل برای تزریق زیر چشم می‌باشد. یک فیلر هیالورونیک اسید است که برای از بین بردن چین و چروک پوست طراحی شده است. این فیلر دارای پیوند متقاطع مولکولی با BDDE و اسید هیالورونیک آزاد بوده که این امر سبب تسهیل تزریق ژل به داخل لایه Dermis پوست (لایه زیر جلدی بافت پوست) می شود. هر بسته از  Perfectha Complement حاوی یک عدد سرنگ آماده تزریق به میزان ۸/۰ میلی لیتر از هیالورونیک اسید (بدون منشا حیوانی) با غلظت ۲۰ میلی گرم بر میلی لیتر بوده و در هر میلی لیتر از آن در حدود ۱۸۰.۰۰۰ پارتیکل ژل وجود دارد.

Sub Skin:

این ژل برای تزریق به کل صورت می‌باشد. ژل پرفکتا ساب اسکین دارای دو محصول است. محصول اول که یک سرنگ سه میل است و محصول دیگر آن که دارای سه سرنگ یک میل می‌باشد. البته این دو محصول با سر سوزن گیج ۲۱ یک نوع ژل را داخل خود دارند. ساب اسکین ۲۰ میلی‌گرم در میلی ‌لیتر هیالورونیک اسید دارد و بر خلاف کامپلمنت که ۱۸۰ هزار ذره دارد، دارای دو هزار ذره می‌ باشد. تزریق این ژل زیر جلدی بوده و معمولا برای نواحی از صورت مانند افزایش حجم گونه، فک و چانه و زاویه سازی به کار می‌رود.

Fine Lines:

زیر چشم یا همان ژل پرفکتا فاین لاین به دلیل داشتن هیالورونیک اسید برای کاهش و بهبود چروک‌ها مفید هستند، به‌علاوه، پوست را جوان‌تر جلوه می‌دهند و رنگ آن را بهبود می‌بخشند، و پوست را نرم و لطیف جلوه می‌دهند.

سایرمقالات ... هزینه فیلر بینی در سال 1402 چقدر است

DERM:

هر بسته از این نوع حاوی سرنگ آماده تزریق به میزان ۱ میلی لیتر از هیالورونیک اسید با غلظت ۲۰ میلی گرم بر میلی لیتر است. همچنین در هر میلی لیتر از آن در حدود ۹۰ هزار پارتیکل ژل وجود دارد. این محصول به لایه سطحی پوست تزریق می‌شود. این فیلر از خانواده پرفکتا از نظر حجم‌دهی و پرکنندگی در طبقه میانی قرار دارد و نسبت به فیلرهای FineLines و Complement الاستیسیته بیشتر و نسبت به فیلرهای  Deep و Sub-skin ویسکوزسته بیشتری دارد.

منبع: مجله فیلر بینی



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1402
بازدید : 101
نویسنده : mozhgan

امروزه بسیاری افراد به زیبایی و جوان‌سازی پوست خود اهمیت زیادی می دهند؛ تمامی افراد در هر سن و سالی که باشند دوست دارند تا با کمترین عوارض و مناسب ترین قیمت پوست خود را شاداب و خرم کنند. همچنین داشتن یک چهره ای بی عیب و نقص و متقارن به بالا رفتن اعتماد به نفس کمک می کند که شما می توانید با تزریق ژل پرفکتا که معروف ترین ژل در میان پزشکان است این کار را انجام بدهید.

بیشتربخوانید... فیلر لب چیست

معرفی ژل پرفکتا Perfectha

یکی از فیلر های استاندارد و محبوبی که طرفداران زیادی دارد و ساخت کشور فرانسه است ژل پرفکتا نام دارد. این ژل از به روز ترین فیلرهای تزریقی مطلوب در زمینه آب‌ رسانی، محو کردن خط و خطوط و حجیم کردن پوست کاربرد دارد. برند پرفکتا بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده که با پیوند عرضی و غلظت 20 میلی گرم تشکیل شده است. خاصیت بافری که این ژل طبیعی دارد سازگاری بیشتری با بدن انسان دارد. با ایجاد ذرات میکروژل و ترکیب آن با محلول پلیمری هیالورونیک اسید، فیلر پرفکتا یک محصول با کیفیت و درجه یک برای برطرف کردن چین و چروک پوست شناخته شده است.

اگر تزریق ژل پرفکتا را در مجموعه ای معتبر و توسط پزشک متخصص انجام بدهید، نتیجه ای رضایت بخش و طبیعی را مشاهده خواهید کرد. اما اگر فرد آن شرایط لازم را نداشته باشد و مراقبت های قبل و بعد را رعایت نکند نباید انتظار داشت که نتیجه مطلوب پس از تزریق را مشاهده خواهد کرد. طبق تحقیقات اخیر بیشتر افرادی که از این ژل استفاده کردند رضایت کامل داشته و به بیانی دیگر این فیلر پاسخگوی آنها بوده است.

بیشتربخوانید... فیلر زیر چشم چیست ؟

از ژل پرفکتا می توان به‌ عنوان یک محصولی سالم و قابل اطمینان در جهت سلامت دهنده عیوب پوستی و زیر جلدی نام برد و بیشتر در نواحی صورت و دست‌ ها کاربرد دارد؛ بنابراین اصلا جای هیچگونه نگرانی نیست. این ژل کمک بسیاری به کلیه فرورفتگی‌ ها، چین‌ و چروک و افتادگی‌ ها می کند که می تواند آن را اصلاح کرده و حتی به برخی از بافت‌ ها مثل فیلر پرفکتا لب حجم داد.

منبع: https://www.fillerbini.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 21 آبان 1402
بازدید : 93
نویسنده : mozhgan

ژل پرفکتا هم مثل دیگر فیلرهای موجود در بازار انواع مختلفی دارد و بر اساس اندازه ذرات موجود دسته‌بندی می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با 5 نوع ژل پرکاربرد و مورد تأیید FDA از برند پرفکتا آشنا کنیم:

Perfectha FineLines

یکی از انواع ژل پرفکتا مدل Finelines است، از این ژل بیشتر برای رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های سطحی استفاده می‌شود. این فیلر فقط در اولین لایه پوست (درم) تزریق می‌شود و قادر است خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و دمان را به طور کامل برطرف کند. تزریق ژل پرفکتا فاین لاین سبب بهبود رنگ پوست و نرمی و لطافت آن شده و بسته به مراقبت افراد و شرایط معمولاً تا 6 ماه تأثیرات ماندگاری دارد.

Perfectha Derm

این ژل بیشتر برای اصلاح متوسط ​​صورت و کانتورینگ لب و گونه استفاده می‌شود. تزریق این فیلر می‌تواند تا حد زیادی در رفع چین‌وچروک متوسط و عمیق مانند خطوط اطراف چشم، خطوط خنده و خطوط اخم مؤثر باشد. فیلر پرفکتا درم در قسمت میانی پوست استفاده می‌شود و به کمک آن حتی می‌توان لب‌های فرد موردنظر را حجیم نمود. این فیلر بسته به شرایط معمولاً تا ۱۲ ماه در صورت افراد ماندگاری دارد.

بیشتربخوانید... پروفایلو پوست

Perfectha Deep

یکی دیگر از انواع فیلرهای محبوب و معرف برند پرفکتا که بیشتر برای چین و چروک‌های شدید، خطوط عمیق و فرم دهی و حجم‌دهی لب و گونه به کار می‌رود، ژل پرفکتا دیپ است. این فیلر در عمیق‌ترین لایه پوست تزریق می‌شود و قادر است به‌خوبی  چین و چروک‌های عمیق اطراف بینی و دهان را درمان کند. این فیلر جهت کانتورینگ صورت و حجم دادن گونه‌های فرورفته نیز استفاده می‌شود. پزشکان به کمک تزریق ژل پرفکتا دیپ، لب‌ها را حجیم و پر می‌کنند. ماندگاری این فیلر در بهترین حالت یک سال است.

Perfectha SubSkin

فیلر پرفکتا ساب اسکین (Perfectha Subskin) از دیگر انواع ژل‌های برند پرفکتا است که به‌واسطه سوزن یا کانولا را به پوست تزریق می‌شود. از مهم‌ترین کاربردهای این فیلر می‌توان به جوان‌سازی دست، رفع فرورفتگی‌های بسیار شدید پوست و زخم‌های عمیق بافتی اشاره کرد. بیشتر پزشکان از ژل پرفکتا ساب اسکین جهت کانتور و حجیم کردن گونه‌ها، فک و چانه استفاده می‌کنند و مدت‌زمان ماندگاری این ژل در صورت افراد در بهترین شرایط بین 12 تا 18 ماه است

بیشتربخوانید... مراحل تزریق فیلر زیر چشم

Perfectha Complement

این فیلر بیشتر برای زیر چشم مؤثر است و به‌راحتی تزریق می‌شود، مکمل پرفکتا از فرمولاسیون تزریق در درم سطحی برخوردار است و جهت درمان و ترمیم چین‌وچروک و لایه‌برداری صورت کاربرد دارد. ماندگاری و دوام این محصول معمولاً بین ۴ تا ۶ ماه است.

برای آشنایی بیشتر با انواع عمل های زیبایی اینجا کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 21 آبان 1402
بازدید : 80
نویسنده : mozhgan

هدف از تزریق فیلر زیر چشم، روشن شدن و پر شدن ناحیه اشک یا همان زیر چشم هاست که کمک می کند میزان چین و چروک ها و سیاهی زیر چشم به حداقل برسد. فیلر زیر چشم را می توان در نواحی اطراف چشم ها انجام داد، از جمله :

خطوط پنجه کلاغی : تزریق فیلر می تواند به رفع خطوطی که از گوشه خارجی چشم ها بیرون زده اند و هنگام خندیدن و لبخند زدن، عمیق تر به نظر می رسند، کمک کند.

بیشتربخوانید... تزریق فیلر لب طبیعی

ناحیه اشکی یا زیر چشم : سیاهی و تورفتگی زیر چشم که از گوشه داخلی چشم شروع می شود و به سمت گونه کشیده می شود، با تزریق ژل برطرف می شود.

چین و چروک های زیر چشم : از آن جایی که پوست زیر چشم حساس و مستعد چین و چروک است، تزریق فیلر می تواند به رفع خطوط ایجاد شده در این ناحیه کمک کند.

جهت تزریق فیلر زیر چشم، ابتدا نواحی که قرار فیلر تزریق شود، علامت گذاری و با مایع تمیز کننده، استریل می شوند. معمولا از کرم بی حس کننده در ناحیه استفاده می شود و چند دقیقه طول می کشد تا کرم جذب پوست شود و اثر کند. سپس، فیلر با استفاده از سوزن کوچک و ظریف و با دقت بالا، به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد.

افرادی که پوست ضخیم تر و صاف تری دارند، به نتایج بهتری از تزریق فیلر زیر چشم می رسند و نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که فیلرها، تغییری در رنگ زیر چشم ها ایجاد نمی کنند. تزریق فیلر زیر چشم در حدود چند دقیقه به طول می انجامد و با برطرف شدن کبودی و ورم زیر چشم، نتایج نهایی تزریق مشخص خواهد شد.

کاندید مناسب

سیاهی زیر چشم، معمولا ژنتیکی است اما عواملی مانند بالا رفتن سن، نداشتن خواب کافی، عدم مصرف آب به میزان کافی یا مشخص بودن رگ های خونی نیز می توانند دخیل باشند. از آن جایی که تزریق فیلر زیر چشم، روش ایمن و کم خطری است، تمام افرادی که از سیاهی یا گودی زیر چشم های خود ناراضی هستند می توانند با مشورت پزشک از مزایای این روش بهره مند شوند. اما توجه داشته باشید که انجام فیلر زیر چشم در موارد و شرایط زیر ممنوع می باشد:

بیشتربخوانید... هزینه فیلر بینی در سال 1402

افراد زیر هجده سال،

خانم های باردار و شیرده،

افراد مبتلا به دیابت،

افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی،

افرادی که نسبت به مواد تشکیل دهنده فیلرها حساسیت دارند.

افراد مبتلا به مشکلات خونریزی.

انواع فیلر زیر چشم

انواع مختلف فیلرهای زیر چشم عبارتند از:

هیالورونیک اسید : هیالورونیک اسید که یکی از شایع ترین فیلرهای زیر چشم است، به طور طبیعی در بدن یافت می شود و منجر به تحریک تولید کلاژن در پوست می شود، به همین خاطر، به رفع سیاهی، تورفتگی ها و خطوط زیر چشم کمک می کند و نتایج بسیار طبیعی را به همراه دارد.

اسید پلی ال لاکتیک : اسید پلی ال لاکتیک یک ماده سازگار با بافت زنده است که باعث تولید کلاژن می شود و در رفع سیاهی و گودی زیر چشم موثر خواهد بود.

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم : هیدروکسی لاپاتیت کلسیم، فیلر پوستی سازگار با بافت زنده است که از فسفات و کلسیم ساخته شده است، به تحریک و تولید کلاژن در پوست کمک می کند، از بافت های همبندی محافظت می کند و اثرات حجم دهی را به همراه دارد.

سایر مقالات ... قیمت کامپوزیت های دندانی

برای مطالعه بیشتر پیرامون تزریق فیلر و عمل های زیبایی اینجا کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1402
بازدید : 90
نویسنده : mozhgan

برای تزریق فیلر ابتدا فرد توسط پزشک متخصص ویزیت می‌شود تا فرم بینی بررسی شود. سپس فرد روی تخت دراز می‌کشد و پزشک با لوازم استریل، بینی او را برای تزریق آماده می‌کند. در آخر مایع فیلر توسط پزشک متخصص با سوزن باریکی به نقاط مورد نظر تزریق می‌شود.

محدودیت‌های فیلر بینی

رینوپلاستی در مقایسه با جراحی بینی محدودیت‌هایی دارد. نوع بینی و سایز بینی از جمله عوامل محدودکننده رینوپلاستی بینی هستند. هر چه سایز بینی کوچک‌تر، کاندید مناسب‌تری برای این عمل غیرتهاجمی است.

بیشتربخوانید... هزینه فیلر بینی چقدر است؟

انواع بینی و فیلر بینی

پزشک برای انجام جراحی بینی مایع به نوع آن و شرایط بیمار توجه می‌کند. انواع و اقسام بینی‌ها عبارتند از:

فیلر بینی استخوانی

افرادی که بینی آن‌ها فرم استخوانی دارد، گزینه‌ مناسبی برای رینوپلاستی هستند. پزشک با تزریق، فرم به‌هم‌ریخته و فرورفتگی‌های بینی ‌را برطرف می‌کند تا بینی صاف و یکدست پیدا کنند. برخی از پزشکان با توجه به نیاز فرد از فیلر بینی با نخ و فیلر بینی با ژل استفاده می‌کنند.

فیلر بینی گوشتی

برخی از بینی‌های گوشتی نیز گاهی با تزریق مناسب اصلاح می‌شوند؛ اما اگر بینی گوشتی و بزرگ باشد با رینوپلاستی قابل اصلاح نخواهد بود و نیاز به عمل جراحی دارد.

توصیه‌های مراقبتی بعد از فیلر بینی

بعد از رینوپلاستی نیازی به استراحت نیست و فرد بلافاصله می‌تواند به فعالیت عادی خود بازگردد. پزشک متخصص دستورالعمل‌هایی را برای مدیریت عوارض جانبی فیلر بینی به افراد ارائه می‌دهد. این دستورالعمل‌ها عبارتند از:

  • از کمپرس سرد استفاده شود.
  • به مدت 24 ساعت از آرایش یا محصولات مراقبت از پوست استفاده نشود.
  • به مدت 48 ساعت از ورزش شدید خودداری شود؛ زیرا کبودی را بدتر می‌کند.
  • به مدت 2 هفته از قرارگرفتن در معرض آفتاب و مکان‌های گرم همچون سونا خودداری شود.
  • داروهای رقیق‌کننده همچون آسپرین مصرف نشود.
  • بینی ماساژ یا فشار داده نشود.

انواع فیلر بینی

انواع مختلفی از فیلرهای تزریقی وجود دارند. این فیلرها عبارتند از:

اسیدهیالورونیک

اسیدهیالورونیک رایج‌ترین مدل ترکیبات پر‌کننده بینی به‌حساب می‌آید.اسیدهیالورونیک نوعی ماده‌ طبیعیست که در بدن انسان نیز یافت می‌شود و ماده‌ای بی‌خطر و مؤثر است. این فیلر برای حجم‌دادن استفاده می‌شود و نتایج آن معمولا حدود 6 تا 12 ماه باقی می‌ماند.

بیشتربخوانید.. لیفت بینی چیست؟

هیدروکسی‌آپاتیت‌کلسیم

هیدروکسی‌آپاتیت‌کلسیم نوعی ماده معدنیست که به شکل طبیعی در استخوان‌ها وجود دارد و برای افزایش حجم و ساختار بینی استفاده می‌شود. این فیلر ماندگاری بیشتر نسبت به فیلر هیالورونیک‌اسید دارد. نتایج این فیلر معمولا تا 2 سال باقی می‌ماند.

پلی ال-لاکتیک اسید

پلی ال-لاکتیک اسید از مواد مصنوعی ساخته می‌شود و برای تحریک تولید کلاژن در بینی استفاده می‌شود.  این تزریق به بهبود شکل و کانتور بینی کمک می‌کند. البته برای مشاهده‌ی نتایج این فیلر چند هفته  زمان لازم است. نتیجه کار برای 2 سال باقی می‌ماند.

منبع: https://www.fillerbini.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1402
بازدید : 90
نویسنده : mozhgan

احساسی که بسیاری از مردم در مورد بینی خود دارند این است که از بینی خیلی بزرگ، خیلی کوچک، کج یا ناهمواری برخوردار هستند. چیزی که افراد از آن بی‌خبر هستند این مسئله است که، بینی بدشکل را می‌توان به سادگی و به سرعت بدون جراحی و زمان کوتاهی درمان کرد، تنها با استفاده از کمی فیلر بینی.

درمان‌های زیبایی غیرجراحی معمولاً توسط بیماران ترجیح داده می‌شود، چرا که اثرات آنها بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده بوده و بیماران می‌توانند در همان روز به فعالیت‌های عادی خود بازگردند.

تصور غلط رایجی که در مورد تزریق فیلر به بینی وجود دارد این است که فیلر یا پرکننده‌های پوستی باعث بزرگتر نشان دادن صورت و بینی شما می‌شوند. با این حال، این تصور به هیچ وجه درست نیست، چرا که قادرند درست برعکس عمل کنند. با اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر، تغییرات بهتری در ظاهر صورت شما ایجاد خواهد شد.

بیشتربخوانید... جدول هزینه فیلر بینی در سال 1402

فیلر بینی چیست؟

پرکننده‌های بینی یک راه حل غیرجراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی هستند. با استفاده از تزریق اسید هیالورونیک در نقاط استراتژیک، یک دکتر جراح زیبایی قادر است تا پل بینی را باریک کرده، اندازه سوراخ بینی را کاهش داده و شکل کلی بینی را برای داشتن ظاهری صاف، بدون نیاز به جراحی ساده‌تر نماید.

فیلر بینی چگونه است؟

اجازه بدهید نگاهی دقیق‌تر به این موضوع داشته باشیم. چهره‌ها با نحوه انعکاس نور از سطح پوست درک می‌شوند. این روش هنگامی که توسط یک دکتر تزریق فیلر انجام می‌شود، پرکننده می‌تواند به آرامی روی پل بینی شما قرار بگیرد و مناطقی را که نور بیشتر از آن منعکس می‌شود را ردیابی نماید. یک دکتر جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بدون جراحی می‌تواند به خوبی پل بینی را باریک کند و ظاهری کوچک تری ایجاد کند.

معایب فیلر بینی

از آنجایی که هر کس بینی متفاوتی دارد و به دنبال کسب نتایج متفاوتی از انجام این عمل است، بدین ترتیب ممکن است برای برخی از بیماران انجام جراحی بهترین راه حل باشد. از فیلر به منظور حجیم کردن بینی با حجم دادن به پل، نوک بینی یا یکنواخت کردن بی نظمی‌ها استفاده می ‌شود. اگر کسی تمایل به داشتن بینی بسیار کوچک‌تر یا برآمدگی شدید دارد، جراحی به احتمال زیاد گزینه بهتری برای او خواهد بود.

منبع: fillerbini.ir



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1402
بازدید : 84
نویسنده : mozhgan

مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مزایای فیلر بینی بیشتر از عوارض آن می‌باشد و به طور کلی این روش زیبایی برای شما خطرات زیادی به همراه نخواهد داشت، با این وجود باید از عوارض تزریق فیلر بینی نیز اطلاعات لازم را داشته باشید که این اطلاعات و معایب آن عبارتند از: در ادامه با ما همراه باشید.

قرمزی پوست بینی

قرمزی بینی یکی از شایع‌ترین عوارض فیلر بینی می‌باشد که باید بدانید که این قرمزی پس از چند روز به زور کلی خود به خود از بین می‌رود. در واقع این قرمزی در برابر عمل‌های جراحی که روی بینی افراد انجام می‌شود بسیار ناچیز است، بنابراین نیازی نیست نگران قرمزی بینی خود باشید. زیرا سریع از بین می‌رود.

حساسیت پوست بینی

بینی شما ممکن است تا حدودی حساس باشد و این حساسیت هم تا مدتی است که شما دوران نقاهت فیلر بینی خود را طی کنید و پس از آن به طور کلی حساسیت بینی شما رفع خواهد شد

خون مردگی روی سطح بینی

خون مردگی در بینی از دیگر عوارض فیلر بینی به حساب می‌آید که این مورد هم بعد از مدتی به طور کلی از بین می‌رود و شما دیگر بعد از عمل آن را روی صورت خود مشاهده نخواهید کرد. بنابراین نیازی نیست نگران خون مردگی روی صورت خود باشید.

حالت نامتقارن گرفتن بینی

بعضی وقت‌ها امکان دارد در بینی شما حالت نامتقارنی به وجود آید که این مسئله بدون شک نارضایتی شما را در پی خواهد داشت، اما نیازی به نگرانی نیست. زیرا شما میتوانید با پزشک خود این مسئله را در میان بگذارید تا سریعا نامتقارنی در بینی شما را درمان کند.

عفونت بینی

امکان ایجاد شدن عفونت در بینی از دیگر عوارض تزریق فیلر بینی به شمار می‌آید، در واقع این عفونت در درون بینی ایجاد شده و این امر ممکن است باعث آزار بیمار شود. به همین علت اگر شما در بینی خود عفونتی مشاهده کردید باید با پزشک خود در مورد درمان صحبت کنید.

آسیب به پوست بینی

از آن جهت که سوزن تزریق با پوست بینی شما در تماس است، امکان دارد پوست بینی شما در اثر تزریق فیلر دچار آسیب شود.

سایر مقالات ... هزینه فیلر بینی در سال 1402

عدم مهارت پزشک

یکی دیگر عواملی که می‌تواند موجب عوارض فیلر بینی شود این است که شما در این مورد دقت بسیار بیشتری داشته باشید و پزشک خود را به خوبی بشناسید، زیرا پزشک شما مهمترین انتخابی است که برای انجام این تکنیک باید از آن آگاهی داشته باشید.

بعضی پزشکان از آن جهت که مواد تقلبی خریداری میکنند، عوارض و معایب زیادی را به بینی شما وارد می‌کنند، به همین علت بهتر است، در مورد پزشک خود تحقیقات زیادی را انجام بدید تا مطمئن شوید که تزریق فیلر بینی شما با موفقیت انجام می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : شنبه 13 آبان 1402
بازدید : 84
نویسنده : mozhgan

جوش های سرسیاه را می‌توان در دسته انواع بیماری های پوستی دسته‌بندی کرد. آنها نوعی آکنه هستند که به آکنه ولگاریس معروف‌اند. جوش سر سیاه درواقع برآمدگی‌های کوچک روی پوست هستند که با چربی اضافی و پوست‌های مرده پر می‌شوند. از نظر ظاهری این جوش‌ها شبیه کثیفی‌های برآمده هستند.

این جوش‌ها با جوش‌های معمول تفاوت دارند. حتی در برخی منابع آنها را آکنه در نظر نمی‌گیرند. انواع آکنه های پوستی برآمدگی‌های کوچک، دردناک و تغییر رنگ یافته‌ای هستند که در نوک آن مایعی غلیظ و سفید مایل به زرد (چرک) قرار دارد. اما جوش‌های سر سیاه معمولاً هیچ دردی ندارد و در آنها مایع چرکی جمع نمی‌شود.

علائم جوش سر سیاه

جوش سرسیاه شکل خفیف‌تری از آکنه است. برجستگی‌های تیره و باز در پوست مشخصه اصلی جوش های سرسیاه است. آنها مانند جوش‌های سرسفید درد نداشته و احساس ناراحتی ایجاد نمی‌کنند. درنتیجه معمولاً احساس نمی‌شوند. به دلیل رنگ تیره، جوش‌های سرسیاه به‌راحتی روی پوست دیده می‌شوند.

علت جوش سر سیاه

غدد چربی در سراسر بدن شما قرار دارند و بیشتر آنها به فولیکول‌های مو متصل می‌شوند. دانه‌های سر سیاه و سرسفید کومدون نام دارند. جوش سر سیاه کومدون‌های باز و جوش‌های سرسفید کومدون‌های بسته هستند. کومدون زمانی رخ می‌دهد که فولیکول مو و غده چربی ملتهب شود. التهاب می‌تواند در نتیجه موارد زیر رخ دهد:

  • افزایش تولید سبوم (مواد روغنی تولیدشده توسط غدد چربی).
  • تشکیل غیرطبیعی کراتین (پروتئینی که به ساخت مو، پوست و ناخن کمک می‌کند.)
  • افزایش هورمون‌ها که معمولاً در اثر مصرف برخی داروها مانند کورتیکواستروئیدها، لیتیوم یا آندروژن‌ها ایجاد می‌شود.
  • افزایش حضور باکتری روی پوست که باعث ایجاد آکنه می‌شود. باکتری‌های پروپیونی باکتریوم آکنه روی پوست و حمله آنها به سلول‌های مرده جمع‌شده می‌تواند عامل جوش سرسیاه باشد.

درمان جوش سر سیاه

جوش سرسیاه به‌راحتی قابل‌تشخیص است، بنابراین برای درمان آن الزاماً نیازی به یک متخصص پوست نیست. بااین‌حال ممکن است در مواردی که تعداد جوش‌ها زیاد است و به‌راحتی قابل برطرف‌شدن نیستند به درمان‌های تخصصی‌تری نیاز باشد. درمان از روش‌های دارویی تا لیزر متفاوت است.

منبع: مجله تخصصی زیبایی

 



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : چهار شنبه 10 آبان 1402
بازدید : 84
نویسنده : mozhgan

تزریق فیلر بینی روشی است که در آن یک نوع ماده به لایه های عمیق پوست تزریق می شود. در واقع فیلر نوعی پر کننده است که به واسطه ی تزریق آن در بینی حجمی به پل یا نوک بینی و ناهمواری های آن اضافه می شود که نتیجه ی آن اصلاح و زیبایی فرم بینی خواهد بود.مواد به کار رفته در ژل ها حاوی اسید هیالورونیک یا هیدروکسی لپاتیت است که محبوب ترین نوع ژل ها برای فیلر هستند.

این مواد برای حفظ ثبات و عدم تغییر وضعیت به لایه های زیرین پوست تزریق می شود اما این روش تک مرحله ای نیست و شامل تزریق به بافت های داخلی و خارجی می باشد. میزان تزریق ژل برای هر شخص متفاوت است و متخصص با توجه به تناسب و فواصل بینی با سایر اعضای صورت این مقدار را تعیین می کند.نوع انجام فیلر بینی به این صورت است که پس از پاکسازی بینی بیمار و بی حس کردن موضعی، ژل فیلر توسط سوزنی نازک به نواحی مشخص شده تزریق می شود و در نهایت پزشک آن نواحی را ماساژ می دهد.

بیشتربخوانید... مراقبت های قبل از تزریق فیلر بینی

چه کسانی نباید فیلر کنند؟

فیلر بینی ممکن است برای اصلاح فرم هر نوع بینی کارساز نباشد. افرادی که قوز بزرگ بینی، شکستگی یا مشکلات تنفسی ناشی از انحراف بینی دارند، فیلر گزینه ی مناسبی برای آنها نیست. این روش مناسب برای کسانی است که صرفا مشکلاتی جزئی در بینی دارند و نیازی به عمل جراحی ندارند. در خصوص این امر بایستی از پزشک متخصص مشاوره گرفت تا بهترین تصمیم برای اصلاح فرم بینی گرفته شود. این روش ممکن است برای بعضی از افراد خطرساز باشد. افرادی که نباید فیلر بینی انجام دهند اشخاصی هستند که:

بیماری یا آلرژی پوستی دارند.

دارای عفونت در سینوس، دستگاه گوارش و حفره دهان هستند.

دارای اختلالات خونی هستند.

در دوره ی بارداری یا شیر دهی هستند.

به لیدوکائین حساسیت زیادی دارند.

بیشتربخوانید... هزینه فیلر بینی در سال 1402

قبل ازانجام فیلر بینی حتما تمامی اطلاعات پزشکی خود اعم از حساسیت یا سابقه ی بیماری را با جزئیات در اختیار متخصص قرار دهید تا دچار مشکل حادی نشوید.

منبع: https://www.fillerbini.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 7 آبان 1402
بازدید : 80
نویسنده : mozhgan

تغذیه یکی از عوامل مهم درمان جوش صورت است. استفاده کردن از ترکیبی از پروتئین‌ها، کربوهیدرات و ریز‌مغذی‌ها در رژیم روزانه در سلامت پوست تاثیر بسزایی دارد. اسیدهای چرب ضروری مانند امگا ۳ و امگا۶  که در بدن تولید نمی‌شود حتماً باید از طریق رژیم غذایی یا مصرف مکمل تامین شود. به همین خاطر یکی از اولین سوالات کسانی که مبتلا به جوش صورت هستند این است که برای درمان جوش صورت چه بخوریم؟

بیشتربخوانید... دکتر درمان جوش

منابع غنی از این دو اسید آمینه ماهی ساردین، قزل آلا، گردو، دانه کتان آسیاب شده، است. روغن ماهی نیز حاوی دو نوع اصلی اسید چرب امگا ۳ به نام‌های (EPA) و (DHA) است  که به طرز موثری خطر آکنه را کاهش می‌دهد.

همچنین کسانی که جوش و آکنه روی پوست صورت خود دارند باید مصرف قند و چربی را محدود کنند. زیرا رژیم غذایی که حاوی این مواد باشد باعث افزایش تولید سبوم پوست می‌شود. مواد غذایی که در رژیم غذایی این افراد باید محدود شود شامل موارد زیر است:

  • نان سفید
  • نوشابه گازدار قندی
  • کیک
  • دونات
  • شیرینی
  • فست فود
  • غذاهای کنسروی

بیشتربخوانید... درمان جوش سرسیاه خانگی

اما غذاهایی که باید جایگزین این مواد شود و شاخص گلیسیمی پایین دارند شامل موارد زیر است:

  • میوه و سبزیجات تازه
  • حبوبات
  • آجیل
  • غلات کامل

یکی از علت‌های بروز جوش و آکنه تغییرات هورمونی است. شیر و محصولات لبنی حاوی هورمون‌هایی نظیر IGF-1 هستند که با ایجاد تغییرات هورمونی موجب بروز آکنه می‌شود. اگر چه نمی‌توان با قطعیت در مورد مضرات شیر برای آکنه ادعا کرد

اما توصیه می‌شود کسانی که با خوردن محصولات لبنی میزان جوش و آکنه‌ی بیشتری را روی پوست مشاهده می‌کنند از خوردن آن اجتناب کنند.

 پروتئین مورد نیاز بدن و بازسازی پوست نیز باید از طریق گوشت مرغ، گوشت گوساله، تخم مرغ  تامین شود.

درمان خانگی جوش صورت با تغییر سبک زندگی

استرس با تاثیری که بر عملکرد سیستم ایمنی دارد موجب تغییر در سطح هورمون‌ها می‌شود و به این ترتیب میزان سبوم و التهاب پوست را افزایش می‌دهد و موجب بروز آکنه و جوش می‌شود. استرس همچنین با تاثیری که بر باکتری‌های روده دارد نیز می‌تواند موجب ایجاد التهاب در بدن شود.

بنابراین توصیه می‌شود کسانی که به دنبال درمان جوش صورت هستند علاوه بر رعایت رژیم غذایی و استفاده از ماسک‌های گیاهی سطح استرس خود را با با مدیتیشن کنترل کنند.

منبع: مجله fillerbini



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : شنبه 6 آبان 1402
بازدید : 76
نویسنده : mozhgan

رفع قوز بینی با تزریق ژل، یکی از روشهای غیر تهاجمی، آسان و بی خطر در درمان بینی‌های قوزدار است. با تزریق ژل به بینی، بدون اینکه زیر تیغ جراحی بروید و عوارض آن را متحمل شوید، شکل بینی خود را تغییر داده و به طور کامل قوز بینی خود را برطرف نمایید.

بیشتربخوانید... رفع کجی بینی بدون عمل

مراحل تزریق ژل قوز بینی

مشاوره پزشکی

تشخیص اینکه آیا تزریق ژل قوز بینی می‌تواند برای شما مناسب باشد یا خیر، جزو مواردی است که فقط توسط پزشک صورت می‌گیرد. در جلسه مشاوره، پزشک با ارزیابی آناتومی بینی شما و سابقه‌ پزشکیتان، به شما می‌گوید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. اگر با رفع قوز بینی، پوشاندن فرورفتگی‌های کوچک روی بینی یا برجسته کردن نوک بینی، خواهان اصلاح فرم بینی خود هستید، استفاده از روش تزریق ژل به شما توصیه می‌شود.

اقدامات قبل از تزریق ژل قوز بینی

اگر شما و پزشک برای تزریق ژل قوز بینی به اتفاق نظر رسیدید، نیاز است پیش از این عمل اقدامات خاصی انجام دهید که این اقدامات عبارتند از:

حداقل 10 روز قبل از تزریق ژل از مصرف آسپیرین، داروهای ضد التهابی (مانند ایبوپروفن، ژلوفن و ادویل)، روغن ماهی، ویتامین E و هرگونه ویتامین یا دارویی که باعث افزایش احتمال خونریزی در شما می‌شود، پرهیز نمایید.

حتماً داروهای مصرفی (درمانی، ویتامینی یا گیاهی) خود را در جلسه مشاوره با پزشک مطرح کنید.

حداقل تا 24 ساعت قبل از تزریق ژل نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکنید. الکل باعث افزایش احتمال خونریزی و کبودی می‌شود.

تا 2 هفته قبل از تزریق ژل درمان‌های دندانی (شامل جرم‌گیری) انجام ندهید.

در روز جلسه‌ درمانی، با صورتی پاک به کلینیک مراجعه کنید. از لوازم آرایشی و کرم‌های مرطوب کننده، به ویژه روی بینی و اطراف آن استفاده نکنید.

قبل از تزریق ژل قوز بینی غذایی سبک بخورید.

اقدامات پس از تزریق ژل قوز بینی

پس از تزریق ژل قوز بینی، معمولاً نیاز به اقدامات خاصی نیست؛ فقط رعایت چند نکته زیر ضروری به نظر می‌رسد:

تا یک هفته پس از تزریق ژل بینی، از مصرف سیگار و الکل اجتناب نمایید.

در هنگام استراحت و خوابیدن با استفاده از بالش بلند، زاویه سر و بدن را به 30 درجه برسانید.

در صورت تجویز دارو توسط پزشک، حتماً سر وقت و به موقع آنها را مصرف کنید.

از بخور داغ، سونا، حمام داغ یا هر گونه فشار روی بینی به مدت یک هفته خودداری نمایید.

از دستکاری بینی خود، بپرهیزید.

استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید

تزریق ژل بینی در چه مواردی انجام می‌شود؟

قوز بینی نسبتاً خفیف تا متوسط

رفع عیوبی مانند گودی بیش از حد در بینی‌هایی که قبلاً جراحی شده‌اند

بینی‌هایی با زاویه‌ تیز و عمیق بین لب بالا و بینی

بینی‌هایی که عدم تقارن‌های جزئی دارند

بینی‌های منقار شکل

منبع: https://www.fillerbini.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1402
بازدید : 68
نویسنده : mozhgan

عموما افرادی که دچار انحراف دماغ هستند ، یکی از شایع ترین مسائلی که ذهن شان با آن درگیر می باشد ، این است که آیا درمان انحراف بینی بدون جراحی امکان پذیر است ؟ در ارتباط با آن باید عنوان داشت که اصلی ترین راه درمان آن ، جراحی انحراف بینی یا سپتوپلاستی می باشد. تا جایی که به جرأت می توان اذعان نمود که تمامی انحرافات بینی به وسیله جراحی برطرف خواهند شد. تا انتها با ما همراه باشید.

چه عواملی منجر به انحراف بینی می شوند ؟

مسائل وراثتی و تکاملی ، از مهم ترین عوامل زمینه ساز انحراف دماغ به شمار می روند.

در این موارد ، تیغه بینی از هنگامی که جنین در رحم مادر است به صورت نامتقارن در طرفین بینی رشد کرده یا این که انحراف در بدو تولد وجود نداشته و به تدریج و با رشد نوزاد نمود یافته است.

از دیگر مواردی که از آن می توان به عنوان عامل ایجاد کننده انحراف بیني یاد کرد ، برخورد ضربه به بینی می باشد.

لازم به ذکر است که برخورد ضربه به بینی می تواند در دوران کودکی یا حتی در زمان تولد ، به بینی وارد شده و منجر به بروز انحراف در تیغه بینی شود.

درمان انحراف بینی بدون جراحی

یکی از راه های درمان انحراف بینی، رینوپلاستی تزریقی یا جراحی بینی 15 دقیقه ای است. این روش به دلیل کم خطر بودن و داشتن درد کمتر مناسب ترین جایگزین برای جراحی بینی به صورت تهاجمی و باز می باشد. در این روش از تزریق ژل یا چربی برای پر کردن اطراف تیغه بینی استفاده می شود.

درمان انحراف بینی بدون جراحی باعث می شود که شما هیچ گاه تجربه بیهوشی، عوارض جانبی و دوره نقاهت دردناک و طولانی مدت را نداشته باشید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید. لازم به ذکر است که در این نوع روش هیچ گاه بینی به فرم طبیعی و اصلی خود باز نمی گردد و ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد.

بیشتربخوانید... عوارض فیلر بینی استخوانی

همچنین لازم به ذکر است که این نوع روش نمی تواند مشکلات تنفسی یا نقص داخلی آن مانند سپتوم انحرافی را درمان کند در حالی که در روش عمل انحراف ىماغ نه تنها انحراف دماغ بر طرف می شود بلکه در صورت داشتن مشکلات تنفسی یا سپتوم انحرافی می توان آن را نیز درمان کرد. به همین علت توصیه می شود برای انتخاب روش درمان تنها به هزینه و درد آن توجه نکنید و قبل از هر کاری با یک پزشک مجرب و کاردان مشورت کنید.

بیشتربخوانید... مراحل رفع قوز بینی با فیلر



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1402
بازدید : 57
نویسنده : mozhgan

علت اصلی کج شدن بینی ناشی از مشکلات مربوط به غضروف‌ها، استخوان‌ها و سایر بافت‌های سازنده بینی است. شایع‌ترین مسئله‌ای که ساختار بینی را تغییر می‌دهد، اصابت ضربه به بینی است که می‌تواند موجب شکستگی آن گردد. سایر مشکلات بالقوه شامل نقص مادرزادی، جراحی‌های قبلی در ناحیه بینی یا تومورها می‌شود. جهت مطالعه بیشتر به fillerbini.irمراجعه کنید.

در برخی موارد، انحراف تیغه بینی (سپتوم منحرف) نیز می‌تواند ظاهر بینی را تا حدی تحت تاثیر قرار دهد. سپتوم دیواره جداکننده داخلی است که مجاری بینی را از یکدیگر جدا می کند. انحراف سپتوم زمانی اتفاق می‌افتد که این دیواره به یک طرف خم می‌شود و منجر به مسدود شدن مجرای تنفسی می‌گردد. اگر انحراف به سمت بالا متمایل گردد، ظاهر بینی کج به نظر می‌رسد. در برخی موارد انحراف تیغه بینی ممکن است باعث خونریزی مکرر بینی شود. هنگامی که انحراف شدید باشد، جریان هوا را مسدود و یا ظاهر بینی را تغییر می دهد.

گزینه های درمان کجی بینی بدون عمل جراحی کدامند ؟

تزریق پرکننده‌های پوست یا فیلر : در برخی موارد می توان از پرکننده های پوستی مانند رستیلن (Restylane) برای اصلاح کجی بینی استفاده کرد. گاهی اوقات از آن به عنوان “رینوپلاستی مایع” یاد می شود. تزریق ژل می تواند گاهی اوقات بدون نیاز به جراحی، ظاهر بینی را تغییر دهد. همچنین برای رفع قوز بینی با تزریق ژل می توان اقدام کرد.

لیزر : بعضی از مراکز ادعا می کنند که با روش لیزر اقدام به درمان انحراف یا حتی کوچک کردن بینی می کنند، در این روش همانطور که از نامش پیداست توسط اشعه لیزر انجام می‌شود. پزشک بدون نیاز به ایجاد برش و نفوذ به بافت درونی بینی، تنها با تابش پرتوهای لیزر اقدام به درمان انحراف بینی می‌کند.

ماساژ : انجام ماساژ صورت مستلزم رعایت یک سری اصول خاص است و به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد. فرد با مراجعه به پزشک تکنیک‌های ماساژ درمانی را یاد گرفته و آن‌ها را به طور مکرر در خانه انجام می‌دهد. نتایج این روش بسیار ناچیز است.

تزریق چربی : یکی دیگر از روش‌های بدون جراحی برای رفع انحراف و کجی بینی، تزریق چربی است. در این روش پزشک چربی‌ها را از اندام‌های مختلف بدن مانند ران‌، بازو، شکم یا پهلوها استخراج کرده و به ناحیه مورد نظر بینی تزریق می‌کند.

جراحی بینی : نوعی عمل جراحی پلاستیک است که به منظور تغییر شکل یا اندازه بینی و همچنین بهبود ظاهر آن انجام می شود. اگر این روش صرفاً برای بهبود ظاهر بینی انجام شود، می‌توان آن را در طیف عمل‌های زیبایی طبقه‌بندی کرد. اما اگر این عمل به هدف اصلاح عملکرد مشکلات تنفسی و انحراف بینی انجام شود، به عنوان عمل درمانی شناخته می‌شود.

سپتوپلاستی : سپتوپلاستی نوعی روش جراحی تهاجمی است که به تغییر شکل سپتوم، دیواره بین مجرای بینی چپ و راست اختصاص می‌یابد. این روش می‌تواند انحراف تیغه بینی را اصلاح و جریان هوا را از طریق راه هوایی بینی که قبلا مسدود شده است، بهبود بخشد.

بیشتربخوانید... ماندگاری فیلر بینی گوشتی

 



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : شنبه 29 مهر 1402
بازدید : 53
نویسنده : mozhgan

جراحی زیبایی بینی همیشه روند بی نقصی نخواهد بود و اصلاح نقایص ایجاد شده پس از جراحی می تواند بسیار دشوار باشد. در نتیجه استفاده از ژل به مقدار کم برای درمان برخی اشکالات خاص بینی، به روشی مناسب برای اصلاح مشکلات ایجاد شده پس از جراحی برای بینی تبدیل شده است. بعلاوه برخی بیماران که مایل به انجام عمل جراحی نیستند و یا امکان جراحی را ندارند، استفاده از تزریق ژل برای رفع قوز و اصلاح فرم بینی می تواند رویکرد جایگزین جراحی برای آنها باشد.

مزایا

مزایای بسیاری برای رفع قوز بینی با استفاده از تزریق ژل وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • بهترین گزینه برای بینی هایی که زیاد دراز نیستند و آنهایی که نوک افتاده دارند.
  • اصلاح تمامی اشکالات جزئی انحراف بینی
  • ساده بودن این تکنیک
  • اجرای ساده
  • روشی بدون هزینه های گزاف، خطر بیهوشی و زمان ریکاوری
  • جایگزینی برای جراحی
  • استفاده از ژل های زیست تجزیه پذیر و زیست سازگار
  • ترمیم سریع هر گونه اشتباه (در صورت وقع)
  • خودداری از هرگونه آزمایش پوستی
  • بازیابی شکل و خاصیت ارتجاعی بافت، مشابه بینی جوانان

از چه موادی به عنوان ژل تزریقی در رفع قوز و اصلاح فرم بینی استفاده می شود؟

چهار نوع ژل برای تزریق ژل بینی استخوانی در رفع قوز و اصلاح فرم بینی وجود دارد:

کلاژن های بدست آمده از بدن انسان

این نوع از ژل دارای ایمنی زایی کمتری است و آزمایشات آلرژی برای آنها مورد نیاز نیست. متاسفانه آنها ماندگاری بالایی ندارند و تابحال در بینی استفاده نشده اند.

هیالورونیک اسید (HA)

هیالورونیک اسید (HA) یک مولفه طبیعی از بافت های ارتباطی انسان است که احتمال بروز ایمنی زایی را حداقل می کند. این ماده دارای ماندگاری بالاتری است. HA در سال 2003 توسط سازمان غذا و دارو (FDA)ی امریکا برای پر کردن چین و چروک های خفیف تا شدید اطراف بینی و دهان تایید شد. از HA می توان در تیغه بینی، فرورفتگی بالای بینی و شکل دهی به نوک بینی استفاده کرد و نتایج خوبی هم گرفت.

بیشتربخوانید... انواع شیوه های لیفت کردن بینی

ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت

کلسیم هیدروکسی آپاتیت (CaHA) یک ماده معدنی در استخوان است و در کاربردهای پزشکی مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. این یک ماده غیرایمنی زا است و ماندگاری طولانی تری دارد. از CaHA در تیغه بینی و فرورفتگی بالای بینی استفاده شده است و نتایج خوبی در طول یک سال پس از تزریق ژل نشان داده است.

سیلیکون

سیلیکون یک ماده مصنوعی و بیجان است. سیلیکون مایع به منظور ایجاد یک بافت نرم دائمی، معمولا به لایه زیرپوستی تزریق می‌شود.

منبع



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1402
بازدید : 58
نویسنده : mozhgan

یکی از برجسته ترین دلایل ایجاد قوز بینی وراثت و ژنتیک است. فرم بینی هم مانند بسیاری دیگر از اعضای صورت و بدن از پدران و مادران به ارث برده می‌شود. بعضی مواقع استخوان و قوز بینی بسیار بزرگتر از چیزی است که دیده می‌شود، زیرا برآمدگی صورت در قسمت زیر چشم بسیار کم است. جالب است بدانید که همیشه قوزدار شدن بینی به دلیل وجود بافت‌های اضافی بروی بینی نیست بلکه در بسیاری از موارد فرورفتگی پیشانی و بینی دلیلی شده تا ظاهر بینی به خوبی دیده نشود، مهمترین نکته در درمان فرورفتگی بینی و پیشانی این است که ساختار ایجاد شده ظاهر فرد را در همه‌ زوایا به خوبی نشان دهد.

قوز بینی به هر دلیلی که ایجاد شده باشد، برای برطرف نمودن آن می‌توان از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده نمود و با تکنیک‌های خاصی در تزریق، به رفع قوز بینی با تزریق فیلر پرداخت.

تزریق ژل قوز بینی

تزریق ژل به بینی از روشهای کارآمد برای برداشتن قوز بینی بدون عمل جراحی است. البته این روش درمانی موقتی دارد که اثرات آن بعد حدود شش ماه از بین می‌رود. برای پرکردن برآمدگی‌ها از فیلرها و پرکننده‌هایی مثل ژل یا چربی استفاده می‌شود. این روش موجب به وجود آمدن قوز کاذب می‌شود مثلاً در مواقعی که بین بینی و پیشانی فرورفتگی وجود دارد مناسب است و با تزریق ژل می‌توان این فرورفتگی را از بین برد. تزریق ژل دامنه وسیعی داشته و می‌تواند شامل ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک باشد که چند ماه پس از تزریق جذب بدن می‌شوند یا ژل‌های نیمه دائمی که اثر آنها تا چندین سال باقی می‌ماند. اساساً بهترین مزیت تزریق ژل قوز بینی آن است که برای تزریق نیازی به انجام عمل‌های جراحی نیست و به همین دلیل طول دوره بهبودی ندارند ولی ممکن است تورم و کبودی‌هایی پس از تزریق روی بینی ایجاد شود که تا چند روز پس از انجام فرایند از بین می‌روند.

تزریق ژل بهترین روش برای بیمارانی است که واقعاً در مورد تصمیم خود در ارتباط با اصلاح قوز بینی مطمئن نبوده یا نمی‌خواهند تغییرات دائمی روی بینی آنها ایجاد شود. ضمن اینکه می‌توان به افرادی که از ژل‌های نیمه دائمی استفاده می‌کنند و از نتایج حاصل از آن راضی نیستند؛ تزریق آنزیم را پیشنهاد نمود که باعث تسریع در جذب ژل شده یا با درمان‌های کم تهاجمی ژل را خارج کرده و اثر آن را خنثی کنیم.

بیشتربخوانید... فيلر بينى استخوانى چيست؟

ماندگاری تزریق ژل قوز بینی

تزریق ژل قوز بینی، برای بسیاری از بیماران گزینه‌ی خوبی است. این امر به این دلیل است که نتیجه موقت، ارزانتر و کم تهاجمی تر از جراحی زیبایی بینی است. میزان استفاده از فیلرها جهت این متد درمانی برای بیماران از شخصی به شخص دیگر متفاوت می‌باشد زیرا افراد دارای بینی متفاوت هستند و خواستار نتایج مختلفی می‌باشند. هدف این است که هر بیمار به بهترین و طبیعی‌ترین نتایج ممکن در این فرآیند دست یابد. این بدان معناست که برای برخی از بیماران بهترین روش برای رسیدن به نتیجه مطلوب مورد نظر آنها انجام عمل جراحی بینی است. بهتر است قبل از انجام این پروسه درمانی حتما با پزشک متخصص خود مشورت نمایید تا تعیین شود که کدام گزینه برای شما مناسب‌تر است.

از پرکننده برای اضافه کردن حجم به پل بینی، نوک بینی یا ناهمواری‌هایی در نواحی از بینی استفاده می‌شود. افرادی که دچار قوز بزرگ در ناحیه ی بینی هستند، و یا بینی با دفرمیتی‌های حاد دارند (انحراف ناشی از شکستگی و مشکلات تنفسی ناشی از انحراف بینی ) به احتمال زیاد عمل جراحی بینی گزینه بهتری برای آنها خواهد بود زیرا شاید نیاز به پروتزهای دائمی باشد .

منبع: fillerbini



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 23 مهر 1402
بازدید : 61
نویسنده : mozhgan

پرکننده‌های بینی یا فیلر بینی یک راه‌حل برای کمک به اصلاح قوز بینی بدون جراحی است. با استفاده از تزریق اسید هیالورونیک در نقاط استراتژیک، می‌توانیم شکل کلی بینی را برای ظاهری دلپذیر، بدون نیاز به جراحی یا استراحت، ساده کنیم با گذشت زمان، فیلرها به طور طبیعی توسط بدن تجزیه می شوند.

پس از تزریق فیلر بینی چه انتظاراتی باید داشت

پس از تزریق فیلر‌ها، ممکن است درد، تورم و قرمزی در محل تزریق خود مشاهده کنید. ظرف یک یا دو ساعت پس از تزریق قرمزی باید شروع به فروکش کند، و شما می‌توانید نتایج دلخواه خود را بهتر ببینید.

یک کیسه یخ همراه داشته باشید تا بعد از قرار ملاقات از آن استفاده کنید. از جراح بینی خود بپرسید که آیا استفاده از آن برای به حداقل رساندن قرمزی و التهاب مشکلی ندارد.

نتایج باید در عرض یک یا دو هفته کاملاً قابل مشاهده باشد. قرمزی یا کبودی باید تا آن زمان کاملاً فروکش کند.

در مورد زمان استراحت، عملاً هیچ زمانی برای بهبودی وجود ندارد. شما می‌توانید در همان روز به سر کار و فعالیت‌های عادی خود بازگردید.

بیشتر مواد پرکننده ظرف ۶ ماه در لایه پوست شما حل می‌شوند. برخی از مواد پرکننده تا ۳ سال دوام خواهند داشت. پس نتایج برداشتن قوز بینی بدون جراحی و با فیلر، دائمی نیست.

مزایای برداشتن قوز بینی بدون جراحی

رینوپلاستی غیر جراحی به شما امکان می دهد از بیهوشی عمومی خودداری کنید.

بهبودی سریع خواهید داشت.

پس از انجام این روش می توانید در همان روز یا روز بعد به سر کار و فعالیت های معمول خود بازگردید .

نتایج دائمی نیستند، بنابراین اگر از ظاهر آن راضی نیستید، متابولیزه شدن پرکننده‌ها زمان زیادی است.

هزینه رینوپلاستی غیر جراحی بسیار کمتر از جراحی بینی سنتی است.

معایب اصلاح قوز بینی بدون جراحی

اگر به دنبال تغییر چشمگیر و دائمی در ظاهر خود هستید، این روش ممکن است برای شما خیلی مفید نباشد.

عوارض جانبی مانند کبودی و تورم وجود دارد. اما بسیار کمتر از روش سنتی است.

این احتمال وجود دارد که یک سوزن نادرست منجر به خونریزی قابل مشاهده در زیر پوست یا آسیب به بینایی شما شود.

منبع: https://www.fillerbini.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : شنبه 22 مهر 1402
بازدید : 59
نویسنده : mozhgan

پروفایلو یک روش جدید برای جوان سازی پوست است که آن را محکم تر کرده و باعث می شود که جوان و شاداب به نظر برسید. ماده فعال در این درمان اسید هیالورونیک است. این ماده با نام “فیلر” برای رفع چین و چروک های پوست به کار می رود. با این حال پروفایلو پوست را پر نمی کند و روی سفت کردن پوست تمرکز دارد. خود پوست به طور طبیعی با شلی پوست مقابله می کند. درمان پروفایلو برای نواحی زیر مناسب است:

  • صورت
  • گردن
  • ناحیه دکلته
  • بازو
  • دست

ژل پروفایلو بی خطر و بدون  درد است و به لایه پوست تزریق می شود. این کار به طور موثر سلول های پوستی را تغذیه می کند و تا زمانی که سفتی طبیعی پوست دوباره به دست آید این کار ادامه پیدا می کند. این درمان منحصر به فرد طی ۴ تا ۸ هفته نتایج خود را نشان می دهد.

پروفایلو برای چه افرادی مناسب است؟

این درمان برای هر کسی که پوستی افتاده و شل دارد مناسب است. این به این معنی است که برای افراد بالای ۳۰ سال قابل تزریق است. پروفایلو روند پیری پوست را کاهش می دهد. بعد از ۳۰ سالگی میزان الاستین، کلاژن و اسید هیالورونیک کاهش پیدا کرده و به همین دلیل باعث افتادگی پوست می شود.

بیشتربخوانید... ژل خط خنده چیست؟

هزینه تزریق

هزینه تزریق پروفایلو در هر ناحیه از بدن ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان است که شامل تزریق ۲ میلی لیتر در هر جلسه می شود.

منبع: مجله اینترنتی زیبایی فیلربینی



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : دو شنبه 17 مهر 1402
بازدید : 78
نویسنده : mozhgan

در سال‌های اخیر استفاده از انواع فیلر برای اصلاح اجزای صورت و همچنین از بین بردن چین و چروک بسیار پرطرفدار شده است. تزریق فیلر به رفع چین و چروک‌ها کمک می‌کند و ظاهری جوان را به افراد می‌بخشد. یکی از خطوطی که بر روی ظاهر افراد بسیار تاثیر گذار است خط خنده است. پس از گذر زمان و با افزایش سن در کنار نواحی بینی و دهان خطوطی عمیق ظاهر می‌شود که به آنها خط لبخند گفته می‌شود. این خطوط باعث جدا شدن سطح گونه‌ها و لب‌ها می‌شود و باعث ظاهری پیرتر برای افراد می‌شود. به همین دلیل بسیاری خواهان برطرف کردن و محو کردن خطوط خنده هستند. خط خنده محدودیت سنی خاصی ندارد و تمامی افرادی که از ظاهر آن ناراضی باشند می‌توانند نسبت به رفع آن اقدام کنند.

علت ایجاد خط خنده

از مهم‌ترین دلایل ایجاد خط خنده می‌توان به افزایش سن، نور خورشید و سیگار کشیدن اشاره کرد. اشعه فرا بنفش باعث از بین رفتن فیبرهای کلاژن و الاستین پوست شما می‌شود. این فیبرها مسئولیت حفاظت از پوست و نرمی آن را بر عهده دارند. سیگار کشیدن نیز این فیبرها تجزیه می‌کند. علاوه بر این افزایش سن باعث می‌شود تا مقاومت بدن در برابر آسیب سیگار و نور خورشید کمتر شود.

بیشتربخوانید... انواع مختلف تزریق فیلر لب

لازم به ذکر است که خط خنده در افرادی که سیگار نمی‌کشند یا در معرض نور شدید خورشید قرار ندارند نیز ایجاد می‌شود. دلیل اصلی ایجاد خط خنده نیز افزایش سن است که به دلیل چند فاکتور رخ می‌دهد. از جمله مهم‌ترین های آنها می‌توان به کاهش تولید کلاژن و الاستین اشاره کرد. همچنین با افزایش سن شکل گونه صاف‌تر می‌شود. نیروی جاذبه نیز در تغییر شکل اجزای صورت و همچنین پوست موثر است.

علاوه بر موارد ذکر شده افزایش و کاهش وزن شدید و غیر اصولی نیز می‌تواند سبب ایجاد خط خنده شود. کاهش وزن شدید باعث شلی پوست می‌شود که بیشتر در ناحیه صورت و گردن اتفاق می‌افتد.

درمان خط خنده

روش‌های مختلفی برای درمان خط خنده وجود دارد که می‌توان به تزریق چربی، تزریق فیلر، تزریق کلاژن، بوتاکس و … اشاره کرد. در بین تمام روش‌های ذکر شده تزریق فیلر خط خنده یکی از بهترین و کم عوارض ترین روش‌های درمان خط خنده است. بوتاکس نمی‌تواند خط خنده را به طور کامل از بین ببرد. همچنین تزریق چربی نیز با عوارض همراه است. تزریق فیلر باعث پر شدن چروک‌ها می‌شود و در نتیجه سطح پوست را هموار می‌سازد. فیلرها باعث افزایش تولید کلاژن می‌شوند. کلاژن یک پروتئین است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود و باعث بازسازی پوست می‌شود. تولید این ماده به مرور زمان و افزایش سن کاهش پیدا می‌کند.

یکی از پرطرفدار ترین انواع فیلرها، فیلر هیالورونیک اسید است. این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد و باعث آبرسانی و سفتی پوست می‌شود. از آنجایی که این ماده به طور طبیعی در بدن یافت می‌شود احتمال واکنش‌های آلرژیک را به حداقل می‌رساند. دکتر تزریق فیلر شما ممکن است برای تزریق فیلر خط خنده انواع دیگری از جمله کلسیم هیدورکسیل آپاتیت را نیز پیشنهاد کند که تفاوت‌های جزئی با هیالورونیک اسید دارند.

منبع: https://www.fillerbini.ir/

 



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1402
بازدید : 79
نویسنده : mozhgan

تزریق ژل فیلر برای از بین بردن گودی خط خنده یکی از محبوب ترین اقدامات زیبایی صورت است که در حال حاضر بهترین روش در سراسر دنیا برای انجام آن، بهره گیری از ژل هیالورونیک اسید می باشد. این نوع ژل نیازی به تست حساسیت ندارد، آلرژی ایجاد نمی کند و در زیر پوست حرکت و ریزش ندارد.

خط خنده دقیقا چیست؟

خط خنده با نام خط لبخند نیز شناخته می شود. این خط ها چین و چروک هایی هستند که کناره های دهان و همچنین نزدیک چشم ها ایجاد می شوند. همان طور که از نام آن ها مشخص است، این خط ها هنگام خندیدن مشخص تر می شوند. خبر خوب این است که روشی ساده و سریع به نام تزریق فیلر وجود دارد که برای اصلاح این خط های خنده به کار می رود. با اینکه خط های خنده خیلی شایع هستند، اما شدت آن در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.

فیلر خط خنده چیست؟

با اینکه انواع درمان های چین و چروک وجود دارد، فیلرهای پوستی اولین نوع درمانی هستند که توسط یک متخصص پوست خوب توصیه می شوند. ممکن است بسته به شدت خط های خنده یا نگرانی های دیگر، درمان های دیگری به جای تزریق فیلر خط خنده استفاده شوند. به عنوان مثال، در برخی مواقع نادر، ممکن است فرد به فیلرهای تزریقی حساسیت داشته باشد و مجبور باشد روش های دیگری را امتحان کند.

درمان خط خنده با تزریق فیلر

فیلرهای پوستی ترکیباتی تزریقی هستند که برای درمان چین و چروک های صورت استفاده می شوند. این فیلرها سطح پوست را پر می کنند و در نتیجه خط ها و چین و چروک های عمیق صاف تر می شوند. همه فیلرها به تقویت کلاژن کمک می کنند. کلاژن پروتئینی پر کننده در صورت است که به صورت طبیعی با بالا رفتن سن از بین می رود.

معمول ترین انواع فیلرها برای خط های خنده حاوی هیالورونیک اسید هستند. این ماده شفاف به صورت طبیعی در پوست تولید می شود و به سفتی و آب رسانی آن کمک می کند. یکی از بهترین انواع ژل هیالورونیک اسید که برای رفع خطوط خنده نیز می توان از آن استفاده کرد، ژل پروفایلو می باشد.

متخصص پوست ممکن است انواع دیگری از فیلرها را برای این نوع چین و چروک ها توصیه کند، مانند کلسیم هیدروکسیل آپاتیت و اسید پلی-ال-لاکتیک. زمانی که متخصص فیلر مناسب شما را انتخاب کرد، آن را مستقیما روی خط های خنده تزریق می کند. بدن شما در نهایت این فیلرها را از بین خواهد برد. در کل، تزریق فیلر خط خنده بین 6 تا 18 ماه دوام می آورد.

منبع: مجله اینترنتی فیلربینی



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : شنبه 15 مهر 1402
بازدید : 76
نویسنده : mozhgan

از زمانی روش تزریق ژل به عنوان یک روش کلینیکال موثر برای رفع چین و چروک معرفی شد، بسیاری از محققان با تولید انواع مختلف ژل‌های تزریقی به پزشکان کمک کردند تا با دستی باز این ژل‌ها را انتخاب کنند. هر کدام از این ژل‌ها دارای مزایا و میزان ماندگاری متفاوتی هستند. در ادامه شما را با چند ژل موثر و میزان ماندگاری فیلر لب آن‌ها آشنا می‌کنیم.

ژل‌های رستیلن

ژل‌های رستیلن توسط یک شرکت معروف به نام گالدرما تولید و عرضه شده که دارای انواع مختلفی می‌باشند. این نوع ژل حاوی اسید هیالورونیک که مسئول آبرسانی به منافذ پوستی‌ است، می‌باشد. به گونه‌ای که نتایج این ژل پس از تزریق بسیار فوری است.

رستیلن L : این ژل مناسب برای رفع چین و چروک‌های صورت و افزایش حجم لب‌ها است.  میزان ماندگاری این ژل بین ۴ الی ۹ ماه است که برای تثبیت باید ترمیم شود.

رستیلن ریفاین : این ژل یکسال ماندگاری داشته و برای از بین بردن چین و چروک‌های متوسط و عمیق نواحی بینی و دور لب مناسب است. برای ماندگاری بیشتر نیز می‌توان از روش‌های ترمیمی و تکرار آن استفاده کرد.

رستیلن دیفاین : این ژل نیز مانند مدل ریفاین دارای یکسال ماندگاری بوده و خطوط عمیق بین بینی و لب را از بین می‌برد. همچنین برای اصلاح طرح خنده و محو کردن چین و چروک‌های دور دهان مناسب است.

بیشتربخوانید... مزایای فیلر لب

رستیلن سیلک : میزان ماندگاری این ژل حدود ۶ ماه بوده و قابلیت ترمیم نیز دارد. این ژل برای رفع خطوط ظریف اطراف دهان و برجسته کردن لب‌ها مفید است.

رستیلن لیفت : این ژل قدرت بالایی در از بین بردن چین و چروک‌های عمیق اطراف دهان داشته و حجم‌دهنده مناسبی برای گونه‌ها است. ماندگاری رستیلن لیفت بیش از یکسال است. البته، برای ماندگاری بیشتر می‌توان از روش‌های ترمیمی و تکرار این روش بهره برد.

منبع: https://www.fillerbini.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1402
بازدید : 73
نویسنده : mozhgan

استفاده از پرکننده های لب یک تصمیم کاملا شخصی است. ژل لب برای کسانی که لب های باریک و کم حجم دارند مناسب است، با انجام فیلر می توانند اعتماد به نفس بیشتری به دست آورند. کسانی که شرایط زیر را دارند می توانند ژل لب انجام بدهند:

  • سلامت جسمانی خوبی داشته باشند.
  • انتظارات واقع بینانه داشته باشند.
  • عفونت دهان،زخم شانکر و تبخال نداشته باشند.

افرادی که از پرکننده های لب استفاده می کنند قصد دارن سایز لب های خودشان را افزایش بدهد. البته ممکن است به دلیل های زیادی بخواهید اندازه لب خود را تغییر بدهید، از جمله:

با بالا رفتن سن لب ها کوچک تر می شوند و شما با استفاده از ژل لب می توانید لب های خودتان را به شکل قبلی باز گردانید

بعضی از افراد لب های نامتقارن دارند، اندازه لب های آن ها شکل متفاوتی دارد و با استفاده از فیلر می توانند این اشکالات را برطرف سازند.

می توانید با استفاده از ژل لب چین چروک ها را صاف کنید، به عنوان مثال زمانی که می خندید یا لبخند می زنید چین و چروک هایی در کنار دهان شما ایجاد می شود.

پرکننده های لب تمایل اعتماد به نفس بیشتر، عزت نفس بیشتر و جلوه چهره بهتر را دارد.

بیشتربخوانید... نحوه تزریق پروفایلو

مزایای فیلر لب چیست؟

ژل لب بی خطر است یا خطر و عوارض جانبی کمی دارد.

ژل لب اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

اگر بعد از تزریق فیلر لب از مدل فیلر راضی نبودید با کمک پزشک می توانید آنزیم (هیالورونیداز) بزیند و مشکل خود را حل و پرکننده لب را از بین ببرید.

بیشتربخوانید... تزریق فیلر بینی گوشتی

خطرات فیلر لب چیست؟

این روش زیبایی هم مانند روش های زیبایی دیگر ممکن است خطراتی در پی داشته باشد:

خونریزی و درد در محل هایی که تزریق انجام دادید

امکان دارد تب سرد داشته باشید

تغییر رنگ یا حساسیت

عفونت

مرگ بافت، در صورتی که ژل لب به داخل یا اطراف شریان، می تواند رخ دهد.

ممکن است لب های شما اندازه های مختلفی پیدا کند یعنی تقارن نداشته باشد، پرکننده لب احتمال بروز در نواحی دیگر صورت شما، به عنوان مثال بیشتر به سمت بینی منتقل می شود.

منبع



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : شنبه 1 مهر 1402
بازدید : 74
نویسنده : mozhgan

تزریق فیلر بینی که با نام رینوپلاستی غیر جراحی نیز شناخته می شود، یک عمل زیبایی است که در آن از پرکننده های پوستی برای تغییر موقت شکل بینی استفاده می شود. این یک جایگزین برای افرادی است که می خواهند ظاهر بینی خود را بهبود بخشند اما نمی خواهند تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گیرند. فیلرهای پوستی از یک ماده ژل مانند ساخته شده اند که به پوست تزریق می شود. فیلر در طول زمان توسط بدن جذب می شود، بنابراین نتایج این روش موقتی است این روش توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی دارای مجوز در یک محیط مطب انجام می شود. فیلر با استفاده از یک سوزن کوچک یا کانول به داخل بینی تزریق می شود. این روش معمولاً حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد.

بیشتربخوانید.... تزریق فیلر بینی استخوانی

داشتن بینی متقارن و مشخص، خواسته بسیاری از افراد است. با این حال، همه افراد با شکل یا ساختار بینی کامل متولد نمی شوند. خوشبختانه، پیشرفت‌ها در روش‌های زیبایی این امکان را به وجود آورده است که بدون انجام عمل جراحی، بینی را زیباتر و تغییر شکل دهد. یکی از این گزینه های غیر جراحی محبوب، پرکننده بینی است.

نحوه کانتورینگ بینی با فیلر

کانتورینگ بینی با فیلر نوعی زاویه سازس بینی است که برای بهبود ظاهر و شکل خط بینی طراحی شده است. پیری، افتادگی پوست و همچنین تغییرات تحلیل استخوانی موجب می شود که زاویه‌ی بینی ظاهری ناخوشایند داشته باشد. تزریق فیلر و پر کننده‌ ها یکی از روش های غیر جراحی و متداول ترین کانتورینگ بینی می باشد. فیلرهای پوستی نوعی ژل‌ های تزریقی به شمار می‌ آیند که از آنها برای پر کردن مناطقی از بینی که با کاهش حجم همراه شده‌اند استفاده می‌ کنند. نکته قابل توجه این است که این روز ها متخصصان با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند از فیلر بینی استفاده می‌ کنند زیرا این مواد به راحتی و به طور کاملاً طبیعی جذب بدن می شوند.

منبع: مجله خدمات زیبایی فیلربینی



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : چهار شنبه 29 شهريور 1402
بازدید : 95
نویسنده : mozhgan

از آنجایی که ناحیه بینی یک ناحیه کم حرکت از صورت است (مثلاً در مقایسه با دهان یا چشم)، تزریق فیلر پوستی نسبت به سایر نواحی بیشتر دوام می آورد.یکی از دلایل ماندگاری زیاد فیلر بینی همین موضوع است. در صورت حرکات زیاد صورت، پرکننده‌های پوستی سریع‌تر جذب می‌شوند، بنابراین پرکننده‌های لب حدود چهار ماه دوام می‌آورند، در حالی که جراحی بینی با فیلر برای اکثر افراد بیش از یک سال طول می‌کشد.

فیلر بینی نسبت به جراحی زیبایی بینی بسیار کمتر تهاجمی هستند، اما مطمئناً یک روش درمانی شخصی هستند، زیرا هر فردی بینی منحصر به فرد و ترجیحات متفاوتی دارد. مشاوره با پزشک قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام گزینه برای شما مناسب است بهترین راه برای انجام آن است.

چگونه به ماندگاری فیلر بینی خود کمک کنید

رفته و رفته مدت زمان ماندگاری فیلر بینی شما کم میشود و در نهایت از بین خواهد رفت، هرچند مدت زمان این کار به بیولوژی و آناتومی بدن شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر هنگام خندیدن فرم بینی شما به هم می ریزد، فیلر به اطراف فشار می آورد و سریعتر جذب می شود درمقایسه با زمانی که بینی شما تقریباً کاملاً ثابت بماند. این حرکات کوچکی هستند که خارج از کنترل ما هستند، بعلاوه سرعت متابولیزه شدن فیلر توسط بدن، تعیین کننده طول عمر درمان شماست.

چگونه نتایج ماندگاری فیلر بینی را به حداکثر برسانیم

با یک رژیم مراقبت از پوست ، از پوست خود مراقبت کنید.

هیدراته بمانید – فیلر پوستی به آب حساس است و در صورت کم آبی کاهش می یابد و تحلیل می‌رود.

برای حفظ ظاهر خود، قبل از از بین رفتن کامل، تزریقات تکمیلی دریافت کنید.

از تکرار عبارات صورت مانند حرکات بیش از حد اعضای صورت و زور زدن در حین ورزش شدید که ممکن است به پرکننده بینی فشار بیاورد خودداری کنید یا از پزشک خود در مورد تزریقات ضد چین و چروک که می تواند حرکت عضلات را در نواحی خاص کاهش دهد بپرسید.

فشار روزانه بینی مانند عینک سنگین، ماسک و وضعیت خواب را بررسی کنید و کنترل کنید.

به طور منظم با پزشک زیبایی خود مشورت کنید تا ببینید آیا گزینه جدید و طولانی‌تری هنوز در دسترس است یا خیر!

بیشتر بخوانید ... مراقبت های قبل و بعد فیلر بینی

چقدر زمان لازم است تا نتایج فیلر بینی را مشاهده کنیم؟

شما فوراً فرم بینی جدید خود را خواهید دید، اما مقداری تورم و سایر اثرات اولیه وجود خواهد داشت، بنابراین در عرض یک هفته بهترین نسخه بینی جدید خود را خواهید دید. می توانید انتظار داشته باشید که مقداری تورم، حساسیت و قرمزی و احتمالاً کبودی مشاهده کنید، بنابراین توصیه می کنیم معاینات بعدی توسط پزشک خود را منظم بروید.

شما هنوز هم می‌توانید فعالیت‌های منظم خود را از نظر فیزیکی انجام دهید، اما باید از لمس کردن بینی یا ماساژ یا حتی ماساژ صورت که ممکن است فیلر شما را از جای خود خارج کند، خودداری کنید. مانند استفاده از عینک سنگین یا خوابیدن با صورت فشرده به بالش.

منبع: www.fillerbini.ir



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : دو شنبه 27 شهريور 1402
بازدید : 98
نویسنده : mozhgan

فیلرهای بینی گوشتی همان تزریق پرکننده‌ها به‌صورت مناسب در بینی‌های گوشتی است. اگرچه در شرایطی که بینی گوشتی بیش‌ازحد بزرگ باشد معمولاً این روش چنگی به دل نمی‌زند و نتایج خارق‌العاده‌ای ایجاد نمی‌کند بسیاری از افراد با بینی گوشتی مشکل چندانی در ظاهر بینی خود ندارند و بهترین دکتر فیلر بینی در تهران می‌تواند با تزریق فیلر بینی در نقاطی مشخص با مهارت بالا این نواقص را برطرف کند.

در پاسخی دیگر به سؤال فیلر بینی گوشتی چیست باید بگوییم وقتی بینی یک زیباجو گوشتی باشد ولی بیش‌ازحد بزرگ نباشد، معمولاً بهترین دکتر فیلر بینی در تهران از تزریق فیلر استفاده می‌کند تا با ایجاد خطای دید کاری کند که بدون نیاز به جراحی تهاجمی بینی شخص کوچک‌تر به نظر برسد.

از طرفی در حال حاضر برخی روش‌ها مانند لیزر و تزریق آنزیم‌های مخصوص وجود دارد که می‌توانند به کوچک کردن بینی‌های گوشتی کمک کنند. این روش‌ها بخصوص برای افرادی که نسبت به انجام جراحی ترس دارند، نمی‌توانند داروهای بیهوشی را دریافت کنند، نمی‌توانند مدت زیادی را برای بهبود از کار خود مرخصی بگیرند و موارد دیگری از این دست بسیار مفید است.

برخی از متخصصان نیز معتقدند استفاده از داروهای کوچک کننده بینی‌های گوشتی برای افراد می‌تواند نتایج بهتری ایجاد نماید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از فیلرهای بینی گوشتی داشته باشید باید این کار را در یک مرکز تخصصی کاملاً مجهز و بروز و توسط متخصصانی باتجربه و بنام انجام دهید تا نتایج عالی نصیبتان شود.

رینوپلاستی غیرجراحی یا فیلر بینی چیست؟

در پاسخ به این پرسش که فیلر بینی چیست باید بگوییم رینوپلاستی غیرجراحی یا فیلر بینی که به آن روش جراحی بینی سریع نیز گفته می‌شود، به معنی تزریق مواد پرکننده در نقاط مشخصی از بینی است که دچار نقص‌هایی است که با کمی فرورفتگی یا برجستگی به‌طور صحیح برطرف می‌شود و دیگر نیازی به انجام جراحی‌های تهاجمی سخت‌تر وجود ندارد.

اگرچه این روش یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی نیاز به شارژ مجدد دارد ولی به دلیل دوران نقاهت کوتاه، امکان تغییر نتایج، هزینه کمتر و ... در حال حاضر بسیار محبوب شده است. این روش بخصوص برای افرادی که به دنبال صاف کردن برجستگی‌های بینی مثل قوز بینی خود هستند یا می‌خواهند بینی آن‌ها زاویه کمتری داشته باشد، اما برای انجام راه حل دائمی آن یعنی رینوپلاستی یا جراحی بینی آمادگی لازم را ندارند یا نگران خطرات، عوارض و زمان بهبودی در جراحی بینی سنتی هستند، بسیار ایده‌آل است.

قطعاً تزریق سوزن نسبت به چاقوی جراحی برای اصلاح فرم بینی پیچیدگی‌ها و سختی‌های کمتری دارد، اما این به این معنی نیست که روش‌های فیلر می‌تواند کاملاً بی‌خطر باشد و حتی همین روش‌های ساده اگر به دست افراد غیرمتخصص یا با مواد بی‌کیفیت انجام شود می‌تواند خطرات مختلفی مانند خونریزی، عفونت و ... را ایجاد نماید.

برای مشاهده جدیدترین مقالات زیبایی با مجله فیلربینی همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 26 شهريور 1402
بازدید : 91
نویسنده : mozhgan

تزریق پروفایلو یکی از جدیدترین راه‌ها برای جوان‌سازی پوست یا برجسته‌سازی نقاط مختلف صورت است. ترکیب اصلی این ژل هیالورونیک اسید تثبیت شده است که توسط شرکت ایبسا (IBSA Nordic) تولید می‌شود. این ژل به خوبی با بافت‌های پوست و چربی ادغام شده و آسیب‌ها یا اشکالات موجود در نواحی مختلف پوست را از بین می‌برد. استفاده از این ژل می‌تواند تاثیر زیادی در درمان آسیب‌های پوستی حتی در نواحی حساس داشته باشد. به علاوه ژل پروفایلو کاملا ایمن است و به صورتی کاملا طبیعی و زیبا علائم پیری را در شما از بین می‌برد.

کاندید مناسب پروفایلو

اگر قصد دارید از ژل پروفایلو برای برگرداندن زیبایی به چهره خود استفاده کنید، باید بدانید که تزریق این ژل محدودیت سنی ندارد. با این وجود پزشکان متخصص توصیه می‌کنند که افراد بالای ۳۰ سال از این ژل استفاده کنند. به علاوه بهتر است تا پیش از بروز چروک‌های پوستی یا آسیب‌ها برای تزریق ژل اقدام نکنید. اما از آنجایی که این ژل خاصیت پرکنندگی و حجم دهندگی نیز دارد، افراد جوان‌تر نیز می‌توانند کاندید مناسبی برای تزریق آن باشند. حجم دهندگی با استفاده از ژل پروفایلو حالتی غیرعادی و نامتقارن نداشته و چهره شما را زیباتر خواهد کرد.

علاوه بر این افرادی که به دنبال روشی بدون جراحی برای برطرف کردن اشکالات موجود در چهره خود هستند می‌توانند تزریق ژل پروفایلو را امتحان کنند. تزریق این ژل برای خانم‌ها و آقایان در هر سنی مناسب است و باعث جوان‌تر شدن و جذاب‌تر شدن چهره آن‌ها می‌شود. با این حال پیش از اقدام به تزریق لازم است با پزشک متخصص کلینیک خانه سفید مشورت کنید. ممکن است به دلایلی پزشک شما را کاندید مناسبی برای تزریق ژل پروفایلو تشخیص ندهد یا روش‌های دیگر را به شما پیشنهاد دهد. اما به طور کلی این روش برای افراد مختلف مناسب بوده و کاملا بی‌خطر است.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که نتایج درمانی این ژل در افراد مسن‌تر معمولا بهتر است. استفاده از این ژل برای افراد بالای ۶۰ سال با چین و چروک‌های عمیق یا پوست انعطاف ناپذیر می‌تواند موثر باشد. اما لازم است که تعداد جلسات مشاوره‌ای بیشتر شود تا پزشک بتواند در مورد میزان ژل مورد نیاز و تعداد جلسات تصمیم بهتری بگیرد.

منبع: زیبایی فیلر بینی



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : چهار شنبه 22 شهريور 1402
بازدید : 96
نویسنده : mozhgan

جوش سرسیاه حاصل جمع شدن چربی اضافه پوست، باکتری‌ها و سلول‌های مرده‌ای است که به صورت توده در منافذ پوست جمع می‌شوند. بعضی از این توده‌ها با شستشو یا لایه‌برداری خود به خود از منافذ پوست خارج شده و از بین می‌روند. اما گاهی این توده‌ها سخت‌تر بوده و یا در عمق غیرقابل دسترسی قرار دارند. در این شرایط رفع جوش سرسیاه کمی چالش برانگیز است.

توجه داشته باشید برخلاف تصور عموم مردم، سیاه بودن رنگ این نوع جوش، به علت کثیف بودن آن نیست. در واقع انعکاس نامنظم نور در منافذ پوست عامل رنگ سیاه جوش سرسیاه است. این نوع جوش سه عامل اصلی دارد:

چربی یا سبوم بیش از اندازه پوست

شکل غیرعادی کراتین که پروتئین سازنده پوست، ناخن و مو است

اختلال در تولید هورمون‌ها

وجود باکتری‌های زیاد در تماس با پوست

آیا می‌توان از ایجاد جوش سرسیاه جلوگیری کرد؟

راه‌هایی برای پیشگیری از جوش سرسیاه وجود دارد که موثرترین آن به شرح زیر است:

شستشوی مناسب صورت

دو بار در روز صبح و شب صورتتان را بشویید. البته اگر بیرون کار می‌کنید، از مواد آرایشی استفاده کرده‌اید و یا بر اثر انجام تمرینات ورزشی عرق کرده‌اید، بهتر است؛ باز هم صورتتان را بشویید. برای رفع جوش سرسیاه بهتر است از شوینده‌ای که شامل عناصر میکرو لایه بردار است استفاده کنید. توجه داشته باشید که شستشوی بیش از حد صورت باعث خشکی پوست شده و سلول‌های مرده بیشتری را در منافذ جمع می‌کند‌.

بیشتربخوانید... رفع جوش های بلوغ

لایه‌برداری فیزیکی

لایه‌برداری فیزیکی پوست از طریق ماسک‌های لایه‌برداری خانگی می‌تواند یک راه موثر در عدم تشکیل توده‌های جوش سرسیاه باشد. البته بیشتر از یک یا دو بار در هفته نمی‌توانید از این لایه‌بردارها استفاده کنید. اما همین دفعات کم لایه‌برداری خانگی پوست، کمک زیادی به پیشگیری از جوش سرسیاه در صورت می‌کند.

استفاده از محصولات غیر کمدوژنیک

غیر کمدوژنیک کدی برای محصولاتی است که عاری از روغن بوده و همچنین منافذ پوست را مسدود نمی‌کند.

دست‌ها و ناخن‌هایتان را تمیز نگه دارید

تمیز نگه داشتن دست و ناخن احتمال انتقال چربی و جرم را به منافذ پوست به حداقل می‌رساند.

روبالشی و روکش تختخوابتان را مدام بشویید

این کار تاثیر زیادی در پیشگیری از جوش سرسیاه و انواع عارضه‌های دیگر پوستی دارد.

موهایتان را حداقل هفته‌ای سه بار بشویید

تار موهای شما به طور مستقیم با پوست صورتتان در تماس است. برای اینکه چربی و گرد و خاک روی موها به پوست صورتتان منتقل نشود، باید مدام آن را بشویید.

در استفاده از داروهای جوش و آکنه زیاده‌روی نکنید

این محصولات معمولا حاوی سالیسیلیک اسید، سولفور و مواردی از این دست هستند. این عناصر عامل خشکی پوست محسوب می‌شوند. در نتیجه با خشک شدن پوست سلول‌ها سعی در تولید سبوم بیشتر کرده تا پوست را هیدراته کنند. سبوم اضافه خود در منافذ جمع شده و جرم و آلودگی را نیز جذب می‌کند. نتیجه این شرایط بروز جوش‌های سرسیاه است.

آب فراوان بنوشید و غذای سالم بخورید

علاوه بر آب، خوردن سبزیجات و میوه‌های زرد و سبز تیره، غلات کامل و اسیدهای چرب امگا ۳ سلامت پوست شما را ارتقا می‌دهد.

صورتتان را لمس نکنید

یک راه ساده برای حفظ بهداشت و سلامت پوست، دست نزدن به آن است. حتی اگر برای تخلیه جوش‌هایتان وسوسه شده‌اید، هرگز این کار را نکنید.

منیع: fillerbini.ir



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1402
بازدید : 88
نویسنده : mozhgan

برای درمان جوش بلوغ آنها را فشار ندهید و نترکانید زیرا در غیر این صورت باکتریهای درون جوشها به بافت های مجاور رانده می شوند و در نتیجه آکنه به اطراف پراکنده می گردد و تعداد جوشها زیاد می شود . جوشهایی که روی بینی و اطراف لب بالایی هستند خطرناکتر از جوشهای سایر نقاط هستند زیرا اعصاب این نواحی مستقیماً به مغز می روند پس هرگز جوشهای این قسمت از صورت را فشار ندهید زیرا امکان دارد به مغزتان صدمه ای وارد شود . در مواردی که جوش های چرکی زیادی در صورت وجود دارد استفاده از آنتی بیوتیک های موضعی یا خوراکی یکی از بهترین راههای از بین بردن جوش صورت می باشد. در ادامه با بهترین دکتر جوش همراه باشید.

1- صورت را مرتب با آب و صابون طبی با نظر پزشک معالج بشوئید. شستشوی صورت باید به نرمی انجام شود هنگام شستشو کمی هم پوست را ماساژ دهید تا جریان خون در پوست شما بهتر انجام شود پس از آب کشیدن پوست آن را با حوله آبگیری کنید و هرگز حوله را روی پوست نکشید.

2- بهتر است که نقاط جوش دار صورت و بدن را از تحریکات پارچه های پشمی زبر یا پارچه هایی که مواد ترکیبی خشن دارند دور نگه داشته شوند و اگر کسی مستعد جوش باشد باید از پوشیدن لباسهای تنگ و همچنین دارای یقه های تنگ و تحریک کننده اجتناب نماید.

3- به اندازه کافی استراحت کنید . ورزش را فراموش نکنید بکوشید تا از آرامش کافی برخوردار باشید و حتی الامکان از نگرانی و اضطراب پرهیز نمایید.

4- گرما و فضای روغنی و بخار دار نظیر کار در رستوران ها و آشپزخانه ها جوش صورت و بدن را بدتر می کند لذا باید تا جایی که ممکن است از کار کردن در چنین محیط هایی اجتناب ورزید. چنانچه مجبور به فعالیت یا کار در چنین محیط هایی هستید ممکن است استفاده طولانی مدت از داروی خوراکی یکی از بهترینراههای از بین بردن جوش صورت یا بدن برای شما باشد.

5- استفاده از ویتامین آ برای درمان آکنه اثرات بسیار خوبی دارد این ویتامین در جگر ، گل کلم ، هویج ، گوجه فرنگی ، طالبی ، زردآلو و سبزیها به وفور یافت می شود.

6- هر روز یک یا دو لیوان آب سیب با آب هویج بخورید و مصرف سبزیهایی مانند کاهو ، کرفس ، شاهی ، ریواس ، کنگر و میوه هایی همچون آلو ، پرتقال در طراوت و شادابی و لطافت پوست تاثیر داشته و در رفع عارضه جوش صورت بسیار موثر است. استفاده مداوم از سبزیجات تازه علاوه بر نقش پیشگیری کننده جوش صورت و بدن، در اکثر مواقع به عنوان یکی از راههای از بین بردن جوش صورت و بدن مطرح است.

7- لوازم آرایش و کرمهای مرطوب کننده آکنه را شدیدتر می کد به خصوص اگر پوست با کرمهای چرب و سنگینی پوشانده شود حتی الامکان سعی کنید از این مواد کمتر استفاده کنید.

8- کاملاً مراقب رژیم غذایی خود باشید و از خوردن انواع شیرینی و ادویه تا حد امکان خودداری نمائید.

منبع: fillerbini.ir



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : دو شنبه 20 شهريور 1402
بازدید : 93
نویسنده : mozhgan

ژل پروفایلو (Profhilo) یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست می باشد. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند. این ماده انقلابی جدید در روشهای جوانسازی پوست است که بدون نیاز به جراحی خطوط و چروک های پوستی را از بین می برد و آن را سفت می کند. همچنین بافت پوست به این وسیله زیباتر، شفاف تر و مرطوب تر خواهد شد. تزریق ژل پروفایلو برای افرادی به کار می رود که نشانه های پیری روی پوست آنها ظاهر شده است.

ژل پروفایلو یک فیلر یا پرکننده پوستی نیست بلکه یک ژل اسید هیالورونیک با قابلیت انتشار (در بافت) است. این محصول یکی از جدیدترین نوآوری ها برای درمان افتادگی پوست با استفاده از بازسازی بیولوژیکی است که تغییر و تحول زیادی را در صنعت زیبایی به وجود آورده است. در حال حاضر پروفایلو تنها درمان در نوع خود است، ژل پروفایلو پوست را از درون بازسازی می کند و می تواند ظرف 2 هفته نتایج قابل مشاهده ای را ایجاد کند.

بیشتربخوانید... تزریق فیلر به چانه

ژل پروفایلو صورت چگونه عمل می کند ؟

زمانی که سن بالا می رود، پوست کلاژن و الاستین کم تری تولید می کند. این دو ماده در سلامت پوست بسیار دخیل هستند. پروفایلو از تکنولوژی های مدرن برای مدل سازی پوست استفاده می کند. این ماده از هیالورونیک اسید ساخته شده است و تولید کلاژن طبیعی را تحریک می کند و کیفیت بافت پوست را افزایش می دهد. پروفایلو چهار نوع کلاژن را به پوست منتقل می کند که همگی جزء انواع اصلی کلاژن می باشند .

پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای افرادی که پوستشان پیر شده، پوست خسته ای دارند و یا حجم پوست آنها تحلیل رفته، مناسب است. پروفایلو را در مراحل درمان به قسمت های مختلف صورت می زنند که در قسمت های تزریق شده، غلظت هیالورونیک اسید بالاست و سپس این رطوبت بالا به پوست باعث شفافیت و تحریک آن برای کلاژن سازی می شود.

این ژل در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود. ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد. ویژگی پروفایلو آن را به یک درمان ایده آل برای بهبود انعطاف پوست و سفت کردن قسمت هایی مثل گردن، اطراف دهان و دست ها بدون هیچ گونه علائمی از ظاهر مصنوعی تبدیل کرده است.

بیشتر افراد این درمان را برای ناحیه بین چانه و گونه برای سفت کردن پوست انجام می دهند. علائم سفت شدن پوست در این روش بعد از 8 هفته کم کم ظاهر می شود. البته توصیه می شود که بعد از چهار هفته این درمان را مجدداً تکرار کنید.

منبع: https://www.fillerbini.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 19 شهريور 1402
بازدید : 109
نویسنده : mozhgan

ژل پروفایلو (Profhilo) یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست می باشد. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند.

پروفایلو چگونه عمل می کند؟

پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست می باشد.

وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است. در مورد تزریق ژل لب و مراقبت بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

این ماده در ۲ جلسه و ظرف مدت یک دوره ۴ هفته ای به زیر سطح پوست تزریق می شود. ژل پروفایلو به سرعت در زیر پوست توزیع می شود تا آب رسانی را افزایش داده و به دنبال آن، چروک و خطوط ریز صاف شوند.

چنین عملکردی در نهایت به بهبود بافت پوست منجر می شود.

جهت آشنایی با بهترین دکتر جوش کلیک کنید.

چرا ژل پروفایلو بهترین انتخاب است؟

افراد پس از رسیدن به ۳۰ سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. این جمله به این معناست که افراد به تدریج علائم پیری را به صورت خطوط ریز، چروک و کاهش درخشندگی پوست مشاهده می کنند.

در این سن، افراد معمولا به فکر مراقبت از پوست خود می افتند. به همین دلیل پروفایلو برای افراد ۳۰ سال و بالاتر توصیه می شود که قصد جلوگیری از پیر شدن پوست خود را دارند.

در صورتی که فرد تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی نداشته باشد، پروفایلو گزینه ای عالی برای اوست؛ زیرا حجم و آبرسانی تمام پوست را افزایش داده و به این طریق یک ظاهر کلی جوان تر را به فرد می بخشد. در صورت تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی از پوست، فیلر های پوستی گزینه هایی مناسب برای استفاده هستند.

هیچ محدودیت سنی بالاتر از ۳۰ سال وجود ندارد. در واقع، ما در بیماران مسن تر اغلب نتایج چشم گیرتری مشاهده می کنیم. با این حال، در صورتی که سن فرد بالاتر از ۶۰ سال باشد، به کنترل دقیق این روش درمانی نیازی نیست.

رفرنس



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1402
بازدید : 94
نویسنده : mozhgan

ابتکار و نوآوری در خدمات جوانسازی پوست و مو توسط متخصصان این عرصه همواره در جهت کاهش ریسک و بهبود نتایج بوده است. تزریق ژل یا فیلر یکی از مرسوم ترین روش های جوانسازی و زیبایی است که غیرتهاجمی بودن و رویت فوری نتایج از ویژگی های بارز آن می باشد. از فیلر برای نواحی مختلف صورت و بدن و متناسب با میزان مورد نیاز استفاده می شود. تزریق فیلر چانه یکی از کاربردهای فیلر است که در این مقاله از مجله فیلربینی قصد داریم به بررسی تمامی جوانب آن بپردازیم.

بیشتربخوانید... فیلر زیر چشم چیست ؟

مراحل فیلر چانه

فیلرها نوعی مواد پرکننده حاوی نوعی ژل مخصوص هستند که برای توازن، رفع چین و چروک، افزایش حجم و فرم دهی به کار می روند. در قسمت چانه تزریق ژل برای اصلاح فرم و تناسب زاویه فک مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین میزان حجم، استریل ناحیه مورد نظر، بی حسی موضعی و در نهایت تزریق ژل به لایه های زیرین پوست از مراحل فیلر چانه هستند. بوتاکس چانه یکی دیگر از روش هایی است که برای رفع چین و چروک چانه به وسیله شل کردن عضلات انجام می گیرد و می توان از هر دو روش برای رسیدن به فرم V و زیبایی چانه استفاده کرد.

مزایای تزریق ژل چانه

چانه یکی از ستون‌های مرکزی صورت است و ممکن است عدم تناسب آن شکل کلی و ترکیب صورت را به هم بزند. با تزریق ژل در قسمت زیرین چانه فرم آن کشیده تر شده و در نهایت خط فک اصلاح می شود. روش‌های جراحی مانند ژنیوپلاستی یا کاشت چانه ممکن است نتایج بهتری داشته باشند، اما این روش‌ها هم تهاجمی و هم دارای عوارض نسبی هستند. اصلاح فرم و حجم دهی به چانه از طریق تزریق ژل یک جایگزین کاملاً ایمن، غیرتهاجمی و مقرون‌به‌صرفه است که نتایج بسیار خوبی را بدون هیچ وقفه‌ای ارائه می‌دهد. شاخص ترین ویژگی های فیلر چانه را می توان در موارد زیر بیان کرد:

  • غیرتهاجمی بودن
  • رویت فوری نتایج
  • انجام آن در حداکثر یک ساعت
  • عوارض محدود
  • برگشت به حالت قبلی چانه در صورت عدم رضایت
  • سفت و صاف شدن پوست
  • تناسب صورت

رفرنس



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 12 شهريور 1402
بازدید : 96
نویسنده : mozhgan

تزریق فیلر بینی یک عمل زیبایی موقت در راستای اصلاح فرم با ژل بینی شمرده شده است. در این روش به کمک سوزن ژل های پر کننده به نواحی مد نظر تزریق می شود تا اصلاح و متعادل سازی صورت گیرد. این ژل های پرکننده همانند همان موادی است که در تزریق ژل لب ها مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی موارد، از این تزریق با عناوین دیگری نظیر “رینوپلاستی بدون جراحی”، “رینوپلاستی مایع” و “جراحی بینی ۱۵ دقیقه‌ای” نیز یاد می‌شود. قابل ذکر است که «تزریق فیلر بینی» هرگز به عنوان یک راه حل دائمی شناخته نمی‌شود. در ادامه با مجله فیلر بینی همراه باشید.

اما آیا فیلر بر عمل بینی برتری دارد؟ جراحی زیبایی بینی در مقایسه با تزریق ژل بینی یک روش پرعارضه و پیچیده به شمار می‌رود. با این حال، اصلاح فرم بینی با فیلر یک روش ظریف شمرده می‌شود. از این رو، عمل تزریق ف نیازمند توجه و دقت یک پزشک حاذق می‌باشد. نکته ی دیگر این که اگر نتایج حاصل از تزریق ژل بینی رضایت بخش نباشد، بینی پس از مدتی به حالت اولیه‌ی خود برمی گردد و جایی برای پشیمانی و سرزنش خود باقی نمی ماند. نکته دوم و مهم اینست که فقط در عمل بینی است که میتوان بینی را کوچک کرد.

بیشتربخوانید... لیفت بینی چیست؟

انواع ژل بینی

در گذشته، جراحان پلاستیک و زیبایی از فیلر بینی حاوی سیلیکون و کلاژن گاوی استفاده می‌ کردند اما با گذشت زمان، تمایل به استفاده از هیالورونیک اسید (HA) و کلسیم هیدروکسی آپاتیت (CaHA) افزایش یافت. بدیهی است که فیلرهای بینی هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسی آپاتیت در قیاس با انواع فیلر حاوی سیلیکون و کلاژن گاوی از ایمنی و اطمینان خاطر بیشتری برخوردارند. ضروری است بدانید که 80 درصد از فرآیندهای تزریقی با تزریق ژل بینی هیالورونیک اسید صورت می‌گیرند. بنابراین، ژل بینی هیالورونیک اسید متداول‌ترین نوع شناخته می شود. تزریق این مواد زیر پوست انجام می شود که در مقایسه با دیگر روشهای تزریقی جهت اصلاح فرم مانند مزوتراپی تفاوت های بسیاری دارد.

ژل بینی هیالورونیک اسید به دلیل لطافت بالا و القای حس طبیعی به بینی فرد نزد پزشکان بسیار محبوب است. البته ژل هیالورونیک اسید به سرعت حل شده و بینی به حالت اولیه‌ی خود بازمی‌گردد و فرد برای حفظ حالت و فرم بینی نیاز به تزریق مجدد خواهد داشت.

رفرنس



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : شنبه 11 شهريور 1402
بازدید : 93
نویسنده : mozhgan

چشم‌های پف‌کرده یا گودی و سیاهی زیر چشم، چهره را خسته و بی‌انرژی نشان می‌دهند. ممکن است تابه‌حال برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود داشتن استراحت و انرژی کافی، باز هم صورتتان خسته و بی‌حال بوده است. اگر شما هم با پف یا حلقه تیره دور چشم مشکل دارید، فیلر زیر چشم شاید انتخاب مناسبی برای شما باشد. فیلر زیر چشم مثل معجزه عمل می‌کند و احساس شما را نسبت به صورتتان بهبود می‌بخشد. همه ما سزاوار این هستیم که نسبت به ظاهر خود احساس خوبی داشتیم. اگر فکر می‌کنید با فیلر زیر چشم احساس خوبی نسبت به حالت چشم‌های خود خواهید داشت، حتما آن را امتحان کنید. و با  فیلر زیر چشم قبل و بعد خود را مقایسه کنید.

دلایل گودی زیر چشم چیست؟

با افزایش سن، ساختارهای بافتی و عضلات نگه‌دارنده پلک ضعیف می‌شوند و پوست شروع به افتادگی می‌کند. همچنین چربی‌های دور چشم به سمت ناحیه زیر چشم حرکت می‌کنند و با جمع شدن مایعات در این ناحیه، چشم‌ها پف‌دار یا متورم به نظر می‌رسند. از جمله دلایل گودی زیر چشم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جمع شدن مایعات؛ مخصوصا هنگام بیدار شدن از خواب یا بعد از خوردن یک وعده غذایی شور
  • کمبود خواب
  • حساسیت
  • سیگار کشیدن
  • وراثت

روش های جلوگیری از سیاهی زیر چشم

با انجام کارهای زیر می‌توانید سیاهی زیر چشم را به حداقل برسانید:

خواب: خستگی و کمبود خواب یکی از دلایل ایجاد سیاهی زیر چشم است. پس هر شب هفت تا هشت ساعت بخوابید.

کمپرس سرد: گاهی اوقات رگ‌های خونی گشاد شده و زیر چشم را تیره می‌کنند. کمپرس سرد با انقباض رگ‌های خونی، سیاهی دور چشم را کاهش می‌دهد.

قرار نگرفتن در معرض نور خورشید: نور خورشید باعث سیاهی دور چشم می‌شود. پس قرار گرفتن زیر آفتاب را به حداقل برسانید.

مصرف ویتامین: ویتامین‌هایی مثل E و K سیاهی اطراف چشم‌ها را از بین می‌برند.

سایر مقالات: تزریق فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

پرکننده های چشم چیست؟

فیلر های چشم برای روشن کردن ناحیه اشک یا ناحیه زیر چشم استفاده می شود. فیلر این ناحیه را پرتر و روشن تر نشان می دهند. انواع مختلفی از درمان های پرکننده چشم وجود دارد.

توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر هیچ پرکننده ای توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای ناحیه زیر چشم تایید نشده است.

رفرنس: مجله زیبایی فیلربینی



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1402
بازدید : 107
نویسنده : mozhgan

وجود جوش سرسیاه روی پوست می‌تواند بسیار آزار دهنده باشند. درمان این نوع جوش روش‌های متفاوتی دارد از جمله رفتن به سالن‌های زیبایی، استفاده از محصولات مراقبت از پوست یا روش‌های خانگی؛ اما در این بین روش‌های خانگی بی‌شک ارزان‌ترین و کم عارضه­‌ترین روش است. در این مقاله راهکارهای خانگی فوق‌العاده برای از بین بردن جوش را معرفی می‌کنیم.

درمان جوش سرسیاه خانگی با آب

ساده‌ترین و راحت‌ترین روش درمان جوش سرسیاه، شستشوی روزانه صورت با آب است. آب سموم و زوائد پوستی را برطرف و منافذ پوست را پاک‌سازی می‌کند. شستن صورت یک الی دو بار در روز باعث شادابی پوست و درخشندگی آن می‌شود. در صورتی که پوست خشکی دارید حتماً از مرطوب‌کننده بعد از شستشوی صورت استفاده کنید تا از ایجاد چربی اضافی جلوگیری شود.

ماسک از بین برنده جوش سرسیاه با لیمو و تخم مرغ

مواد لازم: لیموی تازه 3 قطره، سفیده تخم مرغ 1 عدد

طرز تهیه: برای این که منافذ باز شده و جوش سرسیاه نرم شود، ابتدا صورت را بخار دهید. می‌توانید از دستمال حوله‌ای خیس و گرم نیز استفاده کنید. تخم مرغ و آبلیمو را مخلوط کرده و به جوش‌های سرسیاه بزنید. روی آن دستمال قرار دهید.20 دقیقه به همین شکل بمانید، با لیف صورت خورد را بشویید و نقاط سیاه را بسابید. این ماسک را هفته‌ای دو بار استفاده کنید و پس از دو هفته پوست‌تان براق و بدون جوش سرسیاه خواهد بود.

ماسک خاک رس

مواد لازم: خاک رس، آب (از گلاب و شیر هم می‌توان استفاده کرد)

طرز تهیه: خاک رس به دلیل داشتن بنتونیت سلامت پوست شما را تضمین و به راحتی سموم و پوست مرده را پاک‌سازی می‌کند. خاک رس را می‌توان از عطاری‌ها تهیه کرد. ابتدا صورت خود را به خوبی بشویید سپس خاک را با مقداری آب مخلوط کنید. ماسک تهیه شده نباید خیلی سفت یا خیلی شل باشد. به صورت دایره‌ای به روی پوست خود بمالید و اجازه دهید، خشک شود. سپس با لیف یا پارچه‌ای تمیز صورت خود را بشویید. هفته‌ای یک بار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک شیر و عسل

مواد لازم: یک قاشق سوپ‌خوری عسل، یک قاشق چای‌خوری شیر، پارچه یا نوار نخی تمیز

طرز تهیه: عسل خاصیت ضد باکتریایی فوق‌العاده‌ای دارد و شیر نیز باعث لطافت و نرمی پوست می‌شود. برای تهیه این ماسک فوق‌العاده کافی است شیر و عسل را در ظرفی مخلوط کرده و 5 تا 10 دقیقه آن را گرم کنید. پس از اینکه دمای ماسک به دمای محیط رسید لایه نازکی از آن را به روی پوست بمالید. پارچه و نوار نخی رو بر روی آن قرار داده و بعد از 20 دقیقه صورت خود را بشویید.

منبع: fillerbini



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 29 مرداد 1402
بازدید : 126
نویسنده : mozhgan

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است.افرادی که دچار کم پشتی و ریزش ابرو هستند متقاضیان کاشت ابرو طبیعی هستند.

اکثر خانم ها بر این باورند که با انجام تاتو و هاشور ابرو می توانند ابروهایشان را همانند گذشته به شکل قبل برگردانند اما واقعیت بر این است که هاشور و تاتو ابرو نه تنها ابرو را به حالت طبیعی بر نمی گرداند، بلکه معایبی همچون مصنوعی بودن ظاهر ابرو، استفاده از رنگ های شیمیایی، محدود بودن مدل های ابرو، درد و خطرات ناشی از انجام ابرو را داراست. همچنین شایان ذکر است که ابرویی که تتو و یا هاشور شده باشد به هیچ وجه آن را نمی توان پاک کرد و به شکل روز اول آن برگرداند. پس در انتخاب خود دقت کرده و قبل از انجام هرگونه فعالیتی از قبیل موضوعات یاد شده تحقیق کنید و از متخصصین کاشت ابرو سوال کنید.

دلایل و عوامل ریزش ابرو بعد از کاشت

بیماری هایی همچون تغییرات در هورمون ها ، عفونت ها ، کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن در بدن و همچنین اختلالات تیروئیدی ممکن است سبب ریزش مو ابرو شود. امروزه با تحقیقاتی که صورت گرفته است به این تتیجه رسیده شده است که بیشترین دلیل ریزش ابرو اختلالات تیروئیدی می باشد.

یکی دیگر از مهم ترین دلایل ریزش ابرو تغذیه نا مناسب می باشد.کمبود ویتامین E در بدن سبب ریزش مو می شود.کمبود آب بدن نیز می تواند دلیل دیگری بر ریزش ابرو باشد.کمبود پروتئین ، بیوتین ، ویتامین های گروه B و... نیز دیگر دلایل کم پشتی و ریزش ابرو است.برای درمان ریزش ابرو می توانید از اسید های چرب استفاده نمایید.مصرف امگا 3 و امگا 6 در کاهش ریزش مو بسیار موثر می باشد.همچنین استفاده مواد غذایی سرشار از پروتئین مانند گوشت مرغ و ماکیان ، تخم مرغ و... سبب از بین بردن شکنندگی مو و ضعف آن می شود.

بیشتربخوانید... بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران

علاوه بر این استفاده از بادام ، بادام زمینی ، فندق ، انبه و ... که سرشار از آنتی اکسیدان هستند بهترین راه برای جذب ویتامین E می باشد.غلات هم مانند جو و برنج می تواند نیاز شما به ویتامین B را برطرف سازد.

استفاده از برخی داروهای سبب ریزش ابرو می شود.داروهای ضد التهاب مانند سولینداک ، داروهای درمان روانپزشکی مانند لیتیوم و یا دوگزیپین ، داروهای کاهش وزن و همچنین داروهای ضد تشنج همگی جز داروهایی هستند که استفاده از آن ها منجر به ریزش ابرو می شوند.علاوه بر این موارد داروهایی مانند داروهای ضد بارداری جز داروهایی هستند که استفاده از آن ها باعث ریزش ابرو و مو می شود.

از دیگر مواردی که منجر به ریزش ابرو می شود اختلالات رفتاری ، سرطان ها و مراحل درمان آن(شیمی درمانی) ، عوامل فیزیکی مانند تصادفات و صدمات جسمی ، بالا رفتن سن ، ایجاد حساسیت ها و آلرژی و عوامل ژنتیکی همگی جزئی از عوامل ریزش ابرو می باشد.

منبع: bimarestaan



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1402
بازدید : 97
نویسنده : mozhgan

تنها چند سال پیش، اگر شما بینی کوچکتر و صاف تر می خواستید باید جراحی می کردید و انتخاب دیگری وجود نداشت. اما با ظهور فیلرهای تزریقی می توانید ظاهر بینی خود را بدون جراحی در کمتر از ۱۵ دقیقه تغییر دهید. با استفاده از ژل های اسید هیالورونیک که برای لب ها و گونه ها نیز استفاده می شوند پزشک می تواند منحنی ها و برآمدگی های بینی را اصلاح کند؛ در نتیجه بینی شما کوچکتر به نظر می رسد (اگر چه از لحاظ فنی بینی شما بزرگتر می شود). در حال حاضر جراحان پلاستیک و متخصصان پوست بسیاری در سراسر جهان این درمان را ارائه می کنند. عکس های قبل و بعد از تزریق فیلر باور نکردنی است.

بیشتر بخوانید... ماندگاری فیلر بینی

۱- موقت یا دائمی – انتخاب شما است.

اغلب فیلرها موقتی هستند. تزریق در هر بخشی از بدن بسته به نوع فیلر از ۳ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارد. اغلب مردم موقتی بودن این درمان را به سخره می گیرند و می گویند اگر قرار است بارها و بارها تزریق را تکرار کنید چرا تزریق کنیم؟ پزشک قبل از تزریق فیلر دائمیُ ابتدا با فیلر موقتی (ولوما به مدت یک سال و نیم باقی می ماند، طبیعی و برگشت پذیر است) شروع می کند. هنگامی که فیلر حل می شود، سپس بلافیل که فیلری دائمی است تزریق می شود. در حالی که شما می توانید با استفاده از ولوما در یک جلسه ۱۵ دقیقه ای بینی خود را اصلاح کنید، برای بلافیل (فیلر مبتنی بر کلاژن که به طور معمول برای درمان اسکار آکنه استفاده می شود) به ۳ جلسه نیاز خواهید داشت تا بتوانید نتیجه نهایی را که سال ها باقی می ماند ببینید.

۲- تزریق توسط افراد نامعتبر خطرناک است.

تمام تزریق ها با عوارض جانبی (تورم، کبودی، خونریزی) همراه هستند. اما بینی یک ناحیه بسیار ظریف و حساس است. شما باید اصول ایمنی تزریق را بدانید. از آن جا که خون رسانی به بینی، به ویژه بینی هایی که قبلاً تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، ضعیف است، تزریق به بینی می تواند بسیار خطرناک باشد. اگر شما مقدار زیادی فیلر به نوک یا سوراخ بینی تزریق کنید، خون رسانی قطع می شود. با پزشک در مورد تجربه او در زمینه اصلاح بینی بدون جراحی صحبت کنید و مطمئن شوید که تمام خطرات احتمالی را شرح می دهد.

۳- فیلر تنها برای رفع برآمدگی ها نیست.

کاندیدای ایده آل برای تزریق فیلر بینی، فردی است که برآمدگی قابل ملاحظه ای روی پل بینی خود دارد. با پر کردن ناحیه اطراف برآمدگی می توان یک بینی کاملاً صاف ایجاد کرد. با اضافه کردن فیلر، بینی کوچکتر جلوه می کند. همچنین می توانید افتادگی نوک بینی (فیلر به لیفت بینی کمک می کند) و کج شدن نوک بینی (فیلر زاویه بینی را اصلاح می کند) را با تزریق فیلر برطرف کنید. چه کسانی کاندید مناسب نیستند؟ اگر بینی شما خیلی بزرگ است فیلر نمی تواند آن را کوچکتر کند، اگر برآمدگی زیاد باشد یا بینی شما شکسته باشد فیلر نمی تواند آن ها را رفع کند. یا اگر بینی خیلی پهن باشد نمی توان آن را باریک تر کرد. در این موارد به جراحی بینی نیاز است. با این حال یک استثنا وجود دارد. در برخی موارد که در آن بافت زخم باعث بزرگ شدن بینی می شود، یک شات استروئید می تواند آن را اصلاح کند. نیاز نیست که مقدار زیادی فیلر تزریق کنید.

۴- هزینه آن .

برای درمان موقتی با استفاده از فیلر شما حدود  یک میلیون تومان در سال باید هزینه کنید. بنابراین در حالی که تزریق فیلر بینی مقرون به صرفه نیست، به این معنی نیست که مجبورید به عمل جراحی تن دهید. فیلر می تواند ظاهر بینی را بهبود بخشد.

۵- ریکاوری آن راحت است.

اگر بخواهیم میزان درد تزریق را طبقه بندی کنیم، بوتاکس در قسمت پایین (به سختی آن را احساس می کنید)، تزریق گونه در قسمت بالایی و تزریق لب وسط قرار می گیرد. در مورد تزریق بینی اغلب افراد می گویند تقریباً بدون درد است. پزشک از یک کرم موضعی برای بی حس کردن ناحیه استفاده می کند (هرچند یخ نیز کمک می کند). درد متوسط است و نوک بینی حساس ترین قسمت است. بعد از تزریق می توانید به کار خود بازگردید. ممکن است به مدت یک هفته کمی قرمزی یا کبودی را تجربه کنیدکه را برطرف خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : دو شنبه 12 تير 1402
بازدید : 102
نویسنده : mozhgan

کاشت ابرو یکی از روش‌های دائمی برای پر کردن ابروها و فرم دهی به آن‌ها می‌باشد. در روش کاشت ابروی طبیعی موها از نواحی اطراف سر و یا کناره‌های گوش برداشته می‌شود و در قسمت ابروها کاشته می‌شوند. در واقع کاشت ابرو هایپرنجرال مانند کاشت مو است و می‌توان آن را با عنوان کاشت مو در ناحیه ابروها نیز در نظر گرفت.

از آنجایی که تمامی ارگان‌های مورد نیاز برای رشد تار موها در این روش منتقل می‌گردد، از این رو می‌توان گفت که نتایج به دست آمده از کاشت ابرو کاملا دائمی و همیشگی است. موهای ابرو کاملا شبیه به موهای طبیعی رشد پیدا می‌کنند و به همین دلیل پس از کاشت ابرو بیمار احتیاج به کوتاهی و اصلاح ابروهای خود دارد.

بیشتربخوانید... عوارض بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو می‌تواند برای تمامی افرادی که تمایل دارند تا ابروهایی پرپشت و خوش حالت داشته باشند مناسب می‌باشد، به صورت کلی می‌توان گفت که ابرو کاشتن طبیعی برای افراد زیر مناسب است:

  • کسانی که به صورت مادرزادی از ابروی نازک و کم پشت برخوردارند.
  • افرادی که بنا به دلایل مختلف مانند بیماری ابروهای آن‌ها ریخته است.
  • برخی از افراد ابروهایی کم حالت یا نامتقارن دارند که می‌توانند این عمل را انجام بدهند.
  • خانم‌هایی که ابروهای خود را تاتو و یا هاشور زده‌اند و از ظاهر و حالت غیرطبیعی آن راضی نیستند.
  • افرادی که به دلیل شکستگی و یا سوختگی ابروهای خود را از دست داده‌اند کاندید مناسبی هستند.

بیشتربخوانید... هزینه کاشت ابرو چقدر است

کاشت ابرو چند ساعت طول می‌کشد؟

عمل کاشتن ابرو با استفاده از موهای سر در حدود ۴ الی ۵ ساعت زمان می‌برد که تقریبا می‌توان گفت نیمی از زمان گفته شده برای برداشتن فولیکول‌های مو از ناحیه مناسب سر طی می‌شود و مابقی آن برای کاشتن ابرو با کمک موهای استخراج شده نیز طول می‌کشد.

البته باید بگوییم که مدت زمان کاشت ابرو به متد انتخابی که توسط پزشک متخصص انتخاب می‌گردد نیز بستگی دارد. در روش‌هایی که برداشتن فولیکول‌ها سریع‌تر رخ می‌دهد به طور قطع فرایند انجام این عمل نیز سریع تر طی می‌گردد.

رفرنس: مجله بیمارستان



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : چهار شنبه 7 تير 1402
بازدید : 103
نویسنده : mozhgan

ابروها بعد از چشم ها بخش مهم زیبایی صورت است که امروزه بعد از کاشت مو از استقبال بی نظیردر بین خانم ها برخوردار شده است. تحلیل ابرو به علل زیادی رخ می دهد که یکی از مهم ترین آن نازک کردن بیش از حد ابرو و یا تاتو نمودن آن می باشد که آسیب زیادی را به ابرو می رساند. این پروسه باعث می شود که خانم ها برای جبران آن به کاشت ابروی طبیعی روی آورند. یکی از راه هایی که می توان ابروهای کم پشت و نازک خود را اصلاح کرد، کاشت یا پیوند ابرو می باشد که هیچ گونه درد و ناراحتی را ندارد. اخیرا این روش درمانی و زیبایی در بین زنان از استقبال زیادی برخوردار شده است به طوری که آقایان نیز به آن تمایل نشان می دهند. کاشت ابروی طبیعی همچون کاشت مو و یا کاشت ریش و سبیل می باشد با این تفاوت که چون پروسه ی حساس است نیاز به دقت و ظرافت زیادی در کار را دارد.

توجه داشته باشید که تار مو باید در جای مناسب خود و مطابق جهت ابرو صورت گیرد. بهتر است که هم سطح پوست پیوند ایجاد شود و فرد بعد از آن مراقبت ها و نکات را رعایت کند تا نتیجه ایده آل باشد. یکی از سوالات رایج در این زمینه علل ریزش ابرو است که بسیار از پزشک پوست پرسیده می شود و متقاضی خواهان دانستن آن می باشد. به گفته بهترین پزشک پوست برای کاشت ابرو این است که پروسه ریزش ابرو همچون ریزش مو شایع نمی باشد و می توان گفت که علل متعددی برای ریزش وجود دارد.

در برخی افراد شاهد نازک شدن موی ابرو و یا ریزش ابرو هستیم، که می تواند به دلایل زیر باشد:

  • شانه زدن ابرو خلاف جهت رویش مو
  • آسیب و ضربه های وارد شده به سر
  • ابتلا به برخی بیماری ها
  • افزایش سن

افرادی که ناراحت نازک شدن تارهای مو ابروی خود هستند و یا دچار ریزش ابرو می شوند، می توانند کاشت مو را انجام دهند.

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب می باشد؟

افرادی که بنا به دلایل ژنتیکی، برداشتن بیش از حد ابرو، ضربات وارده به سر و یا ابتلا به برخی بیماری ها، دچار ریزش ابرو شده اند، بهترین گزینه های انجام کاشت ابرو هستند. اما افرادی که از ظاهر ابروهای خود راضی نیستند نیز می توانند کاشت ابرو را انجام دهند.



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1402
بازدید : 128
نویسنده : mozhgan

اخیرا یکی از روش های زیبایی و نیمه تهاجمی که افراد زیادی به خصوص خانم ها و آقایان جوان را به خود متمایل کرده است روش کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و همچنین کاشت مو می باشد.

ابروها بخش مهم و ویژه ای در صورت به شمار می آید که هر چقدر میزان نازکی آن در چهره زیاد باشد، باعث عدم جذابیت فرد می شود. به همین دلیل افراد برای حجیم کردن ابروها به پزشک پوست مراجعه می کنند و خواهان کاشت یا پیوند ابرو هستند.

ابرو به دلایل مختلفی مانند کندن بیش از حد، آلوپسی  زخم ناشی از آسیب دیدگی صورت یا سوختگی، یا حتی در اثر پیری طبیعی، ممکن است از بین رفته یا نازک شود.

روشی است، شبیه کاشت مو که برای بازسازی ابروهای شما کار می کند. این فرایند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها برای دستیابی به ابروهای کامل عمل می کند.

موهای اهدا کننده با استفاده از تکنیک FUE از پشت پوست سر استخراج می شود و سپس زیر میکروسکوپ آماده می شود تا واحدهای فولیکولی منفرد استخراج شود.

پس از این، موهای اهدا کننده به نواحی کم پشت در ابرو یا اطراف ناحیه ابرو وارد می شود تا با استفاده از یک سوزن زیر پوستی 23 سنج در زیر میکروسکوپ با بزرگنمایی ابروهایی با ظاهری طبیعی ایجاد کند.

بهترین دکتر کاشت ابرو

بسیاری از زنان برای دستیابی به نمای چشمگیرتر و مشخص تر، لوازم آرایش، آرایش نیمه دائمی یا خال کوبی را انتخاب می کنند، اما این روش ها هرگز کاملاً قانع کننده به نظر نمی رسند. در حالی که سرم ها، لوسیون ها و معجون هایی در بازار وجود دارند که وعده های اسراف می دهند، نتایج اغلب دور از انتظار است. تنها راه حل برای بازگرداندن ابروها به آنچه طبیعت در نظر گرفته است و به روشی کاملاً طبیعی، انتخاب روش کاشت موی ابرو است یا اگر ابروهای شما به طور طبیعی پراکنده باشد، کاشت ابرو می تواند آنچه را که طبیعت آرزو می کنید به شما بدهد. فراهم کرده بود.

بازگرداندن ابرو به زیبایی طبیعی کار ساده ای نیست، با این حال، حتی در مورد کاشت مو که از موهای خود برای رشد کم و ایجاد شکل مطلوب تر و کامل تر استفاده می کند، زیرا بهترین نتیجه فقط در دست است.

پس باید از بهترین دکتر کاشت ابرو در شهر محل سکونت تان بهره بگیرید. این گونه می توانید با انتخابی درست و آگاهانه نتیجه ای مطلوب کسب کنید.

حال آن که یک فرد چگونه می توانند به طرق مختلف بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران را پیدا کند.

در ابتدا باید از فردی جوان و پویاست، در مورد تمام زیر تخصص های کاشت ابرو، از جمله عمل ها زیبایی بسیار علاقه مند است کمک بگیرید.

دانش و تجربه دکتر در کاشت ابرو معیارهای اساسی برای انتخاب جراح مناسب است. فاکتورهای دیگری نیز باید در نظر گرفته شود، مانند: پروتکل درمانی انتخابی، ارتباطات و کیفیت امکانات جراح. همه این نکات مهم هستند، زیرا سلامتی و زیبایی شما در معرض خطر است.

کاشت ابرو یک روش پزشکی است و به همین ترتیب، داشتن آموزش مناسب برای انجام این نوع جراحی مهم است.در ایران، متخصصان پوست یا پزشکانی که قبلاً چنین اقداماتی را انجام داده اند، صلاحیت ارائه این نوع درمان را دارند.

چرا که کاشت ابرو یک روش زیبایی ظریف است که به مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. این مهارت، البته به مهارت جراح مربوط است، اما نمی توان تجربه را نادیده گرفت.



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1402
بازدید : 116
نویسنده : mozhgan

یک روش زیبایی که در آن با کمک تکنیک های مختلفی می توان فرم ابرو، کم حجم و نازک بودن آن را اصلاح کرد.

چه کسانی نیاز به  کاشت ابرو دارند؟

افرادی که دارای ابروهای نازک، کم حجم و کم پشتی هستند و یا در اثر اصلاح بیش از حد و جراحی، موهای خود را از دست داده اند، می توانند برای کاشت ابرو اقدام کنند.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

معمولا قیمت کاشت ابرو بین 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان متغیر است، این تفاوت قیمت به عواملی مختلفی بستگی دارد. که در این مقاله درباره آن بحث خواهیم کرد.

عواملی در تعیین هزینه کاشت ابرو نقش دارند؟

تخصص و مهارت پزشک

متخصص با مهارت بالایی کاشت ابرو را انجام می دهد و از بروز عوارض جدی و صدمه به بافت های اطراف مو و ابرو جلوگیری می کند و احتمال بروز آن ها را به حداقل می رساند. اگر کاشت ابرو توسط پزشک بی تجربه انجام شود، احتمال بروز عوارضی مانند التهاب، قرمزی، حساسیت و آسیب به سایر بافت ها بیشتر می شود.

با توجه به مطالب گفته شده تخصص و تجربه پزشک در تعیین هزینه کاشت ابرو نقش دارد، افراد متخصص و کاربلد دستمزد بیشتری دریافت می کنند.

نوع روش کاشت ابرو

کاشت ابرو طبیعی با موهای طبیعی، کاشت ابرو با موهای مصنوعی، کاشت ابرو با نوارهای ابرو و یا روش میکرو پیگتیشن از جمله روش های کاشت ابرو هستند. هر کدام از این روش با توجه به تکنیک، دستگاه ها به کارفته، استفاده از موهای طبیعی و مصنوعی و مدت زمان انجام آن ها، هزینه های متفاوتی دارند. اگر کاشت ابرو با موهای طبیعی و با دستگاه های پیشرفته انجام شوند، هزینه آن گران است.

مواد مورد استفاده

نوع مواد، کیفیت و ماندگاری این مواد به طور مستقیم بر روی قیمت کاشت ابرو تاثیر می گذارد. برند های مختلفی در بازار وجود دارد که براساس کیفیت و ماندگاری متفاوت هستند. برندهای معتبر از مواد با کیفیت و با ماندگاری بالا استفاده می کنند و قطعا هزینه بیشتری دارند.

تعیین هزینه کاشت ابرو با توجه به هزینه های جانبی

هزینه های جانبی مانند هزینه انجام آزمایش، داروهای تجویز شده، جزء هزینه های کاشت ابرو به حساب می آیند.

هزینه های کلینیک

در کلینیک ها، نوع خدمات، تجهیزات مورد استفاده، دستگاه های مورد نیاز برای کاشت ابرو در قیمت آن تاثیر دارند.

فرم ابرو و میزان گرافت های مورد نیاز

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کاشت ابرو، فرم ابروهای درخواستی فرد است، اگر فرم درخواستی فرد مدلی پهن باشد، باید تعداد گرافت های بیشتر را برای کاشت این مدل ابرو برداشت که در افزایش قیمت کاشت ابرو نقش دارد.

تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو

از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه کاشت ابرو میزان تراکم ابروی درخواستی فرد است که بروی میزان گرافت های مورد نیاز برای کاشت تاثیر دارد. ابروهای پر تراکم، گرافت های بیشتری نیاز دارد و در این حالت، زمان و پیچیدگی های بیشتری برای برداشت گرافت و کاشت مو نیاز است و به طبع هزینه بیشتری لازم دارد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت

معمولا کاشت ابرو در یک جلسه انجام می شود اما ممکن است که به دلیل کم حجم بودن ابروهای فرد و شرایط دیگر، تعداد جلسات بیشتری برای کاشت نیاز داشته باشد.

تعداد جلساتی که نیاز است تا فرد به فرم در درخواستی برسد، در هزینه های نهایی کاشت ابرو تاثیر دارد.

در دسترس بودن کلینیک

محل و موقعیت کلینیک یکی از عوامل تعین کننده در در هزینه کاشت ابرو است، قیمت کاشت ابرو در تهران به دلیل دسترسی، رقابت و هزینه املاک متفاوت است.

منبع: مجله سلامتی بیمارستان



:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com